Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Office Assistant / Alleskunner met gastvrouw taken

regio groot Rotterdam

Wie is Charelle?
Ik ben een betrouwbaar en behulpzaam persoon. Ik vind het ook geen probleem om mijn handen uit de mouwen te steken. Verder kun je mij omschrijven als werklustig, ondernemend, stressbestendig en leergierig. Ik kan goed met mensen omgaan en ik kan zowel in teamverband als zelfstandig werken. Volgens collega’s ben ik een perfectionist, maar ik zie mezelf als iemand die accuraat, precies en proactief wilt werken. Ik heb een gedreven persoonlijkheid en houd van structuur, ordelijkheid en efficiëntie. Tot slot ben ik een persoon die stevig in haar schoenen staat en niet op haar mondje is gevallen.

Wat wil Charelle bereiken?
De management assistent functies spreken mij erg aan. Ondersteunen zit in mijn genen en het lijkt me dan ook goed bij mij passen. Uiteindelijk zou ik mijn eigen onderneming willen starten. Het is dan van groot belang om zo veel mogelijk ervaring op te doen.

Wat is je motivatie om te werken als Office/ Management Assistant?
Mijn karakter kenmerkt zich namelijk door precisie en dat past prima bij deze functie. Ik vind het namelijk erg belangrijk om werk goed af te leveren en als ik er geen goed gevoel bij heb blijf ik net zo lang doorgaan tot ik het wel krijg. Ik ben een energiek persoon, direct, daadkrachtig, open, sociaal en flexibel. Binnen deze functie zal ik mij zeer professioneel en betrokken opstellen. Ik werk zeer nauwkeurig en accuraat.

Waarom wil Charelle juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
De arbeidsvoorwaarden spreken mij erg aan. Een aantal voorbeelden zijn de trainingen, cursussen, de kans op een vaste aanstelling, de goede begeleiding vanuit Assistant2 en de informele sfeer.

Wat doet Charelle in haar vrije tijd?
Ik bezoek graag de sportschool en doe ik aan kickboksen. Ik ben een gezellig mens die op z’n tijd een drankje doet met vrienden, familie of collega’s. Verder vind ik het belangrijk om er verzorgd uit te zien. In het weekend help ik mijn opa en zijn buurvrouw met het huishouden en de boodschappen. Anderen helpen geeft mij voldoening.

Charelle is beschikbaar als Alleskunner, Office manager/Assistant.
Wat is Charelle haar droombedrijf? Een informele organisatie waar ik de ruimte krijg te leren en te ontwikkelen.
Wat is Charelle haar functiedoelstelling? Ik streef ernaar om hoger op te komen in het leven en mijn doelen te behalen.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2022  Hogeschool Inholland – Tourism Management (HBO) – behaald
2017  Hogeschool Inholland – HBO Bachelor Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs – Propedeuse bachelor (Tourism Management) – behaald
2015  Hogeschool Rotterdam – Facility Management (HBO) – niet afgerond *
2013  ROC Albeda College – Front Office Management (Niveau 4)– behaald
2011  ROC Albeda College – Front Office Medewerker (Niveau 3) – behaald
2007  Hildegardis Mavo VMBO-T, economie, Duits, Engels, wiskunde – behaald

* reden niet afgerond – Ik vond de opleiding, school en vakken niet leuk

Vaardigheden

Computervaardigheid
Excel, PowerPoint, Word, Hotel Concept, FB, LinkedIn, Instagram, Twitter, Teams

Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 3 fout van 15)
Engels: Goed

Werkervaring

2019 tot heden
Werkgever: Cateringbedrijf
Functie: Regio Cateringmedewerker
Werkzaamheden:
Verzorgen van koffie- en theerondes:
– Zetten van koffie en thee
– Klaarzetten en dekken van tafels
– Serveren van koffie, thee, water en eventueel frisdrank
– Klaarmaken en serveren van broodjes en andere eenvoudige lunchgerechten
– Afruimen van tafels en ophalen van servies, koffiekannen, etc.
Uitgeven van snacks, maaltijden en dranken vanuit de counter
– Inrichten van de counter met onder meer broodjes, dranken en maaltijdcomponenten
– (Op bestelling) bereiden van lunchgerechten (bijvoorbeeld soep of kroketten)
– Netjes houden en zo nodig bijvullen van de counter
– Afrekenen met gasten aan de kassa
Bedieningswerkzaamheden
– Verzorgen van mise-en-place
– Opnemen van bestellingen van gasten
– Serveren van dranken en gerechten
– Inzetten van borden
Schoonmaak- en opruimwerkzaamheden
– Afruimen en reinigen van tafels, counters, stoelen, etc.
– Afwassen van gebruikte materialen (waaronder glazen, borden, bestek en kannen), al dan niet met behulp van vaatwasmachines
– Sorteren en wegzetten van schone vaat
– Afvoeren van afval
Administratieve handelingen
– Invullen en beheren van verbruiks- en verkooplijsten
– Uitvoeren van tellingen
Overige werkzaamheden
– Vullen en schoonmaken van automaten
– Assisteren bij recepties of andere evenementen (bijvoorbeeld rondgaan met hapjes en serveren van drankjes)
– Deelnemen aan overleg met team of afdeling
– Beheren van voorraden

2019 -2021
Werkgever: Filmtheater/bioscoop
Functie: Allround Bioscoopmedewerker
Werkzaamheden:
– Het aanwijzen van bioscoopzalen en stoelen.
– Het controleren van toegangsbewijzen.
– Het houden van toezicht op de veiligheid.
– Het plaatsen van filmposters.
– Het schoonmaken van de bioscoop.
– Het verkopen van drank en eten.
– Het verkopen van tickets.

2009 – 2019
Werkgever: diverse horeca gelegenheden gewerkt om mijn studie te financieren
Functie: Allround-Horecamedewerker

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.