Wie is Anja?
Ik ben getrouwd en heb 5 kinderen in de leeftijd van 34 tot 19 jaar. Ik heb de afgelopen 36 jaar parttime en fulltime gewerkt en geniet er van om naast moeder ook buiten het gezin te laten zien dat ik graag werk, mensen help en zaken wil oplossen. Ik ben iemand die meer geeft van zichzelf dan alleen maar de administratieve taken en voer graag meerdere projecten tegelijk uit. Ik heb een uitstekende werk ethiek en ben in staat om een bedrijf moreel te stimuleren.
Wat wil Anja bereiken?
Ik ben altijd gemotiveerd om meer te leren en nieuwe taken op me te nemen. Op dit moment zoek ik een ondersteunende functie waarin ik mijzelf verder kan ontwikkelen. Ik wil graag mijn kennis door middel van ervaring op doen in het werkveld. In de toekomst zou ik graag een zelfstandige functie willen hebben waar ik mijzelf steeds meer kan ontplooien. Ik vind het ook prima om tijdelijke projecten als Assistant uit te voeren.
Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant?
Ik vind het altijd leuk om orde te creëren in de dagelijkse bezigheden van collega’s op het werk. Het bezig zijn met agendabeheer, orde scheppen in mails en dagelijkse benodigdheden geven mij een enorm groot gevoel van voldoening wanneer alles goed werkt.
Waarom wil Anja juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Ik heb de afgelopen jaren via Assistant2 bij verschillende opdrachtgevers gewerkt en vind de samenwerking met Assistant2 en de persoonlijke aandacht erg prettig en belangrijk.
Wat doet Anja in haar vrije tijd?
Koken, bakken, sport kijken, tijd besteden met mijn kleinkinderen en reizen.
Anja is beschikbaar als spin in het web, Assistant.
Wat is Anja haar droombedrijf? Daar waar ik mijzelf kan zijn, creatief oplossingen geven en kan groeien door ontwikkeling.
Wat is Anja haar functiedoelstelling? Het beste uit mijzelf halen en dat delen met anderen.
Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.
Profiel
Opleidingen, trainingen & workshops
Opleidingen
2007 – 2009 Directiesecretaresse – LOI Diploma niet behaald*
1986 – 1988 MEAO – Commerciële opleiding Diploma niet behaald**
1982 – 1986 MAVO D Diploma behaald
* Vanwege mijn start als secretaresse in 2007 werkte ik fulltime en had geen tijd meer om de opleiding Directiesecretaresse af te maken.
** De opleiding MEAO heb ik gestopt vanwege een compleet verkeerde opleiding die niet geschikt was voor mij en ben toen gaan werken in het assurantiebedrijf van mijn vader.
Trainingen en Workshops
2024 Notuleren
2024 Timemanagement
2003 Excel en Word
Vaardigheden
Computervaardigheid
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), LinkedIn, Facebook, Lotus Notes, SharePoint, SAP, JD Edwards (Oracle) en Corrigo Pro.
Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Werkervaring
Juli 2022 – heden
Werkgever: Verzekeringsagentschap, regio Randstad
Functie: Administratief Medewerker
Werkzaamheden:
Verwerken van mail, boekhouding bijhouden voor een aantal bedrijven, verantwoordelijk en bijhouden van de facilitaire voorzieningen, telefonisch contact met klanten en maatschappijen.
Computer/software: MS Office
Voertaal: Nederlands
Juni 2021 – juni 2022
Werkgever: Vastgoedmanagement organisatie
Account – Internationaal e-commerce organisatie
Functie: Office Service Coördinator
Werkzaamheden:
Verantwoordelijk zijn voor een team van facility medewerkers, financieel verantwoordelijk zijn voor uitgaven van de site, projecten organiseren en uitwerken, managen van nieuwe afdelingen, samenwerken met diverse managers van andere sites en een veilige en prettige werkomgeving creëren.
Comp/software: MS Office, JD Edwards (Oracle), Corrigo Pro.
Voertaal: Engels
December 2016 – juni 2021
Werkgever: Vastgoedmanagement organisatie
Account – Internationaal e-commerce organisatie
Functie: Building Ambassador
Werkzaamheden:
Dagelijks ondersteunen van de Office Service Coördinator, verwerken van Trouble Ticket verzoeken en behandelen, verwelkomen van bezoekers, verkopers en sollicitanten, verwerken van diverse mails voor verschillende sites van Amazon, organiseren van activiteiten en events.
December 2015 – december 2016
Werkgever: Assistant2
Opdrachtgever: Belangenvereniging, regio Randstad
Functie: Secretaresse afdeling Leven/Inkomen en Schade en Receptioniste
Werkzaamheden:
Coördineren, agenderen en regelen van vergaderingen. Coördineren van bestuurs- en comité vergaderingen, inclusief agenderen en informatie verzamelen en het distribueren er van. Het openen en netjes verwerken van inkomende en uitgaande post.
Comp/software: MS Office
Voertaal: Nederlands
December 2013 – juni 2015
Bedrijf: Belangenvereniging
Functie: Executive Secretary
Werkzaamheden:
Coördineren, agenderen en regelen van vergaderingen en reisplannen, inclusief zakelijke en sociale evenementen. Coördineren van bestuurs- en comité vergaderingen, inclusief agenderen en informatie verzamelen en het distribueren er van. Coördineren van nationale en internationale reisarrangementen, inclusief het boeken van vluchten, hotels en vervoer. Coördineren en regelen van Visa aanvragen. Bijhouden van kantoor benodigdheden, verkopers en de bedrijfsorganisatie. Het openen en netjes verwerken van inkomende post. Voorbereiden van declaratieformulieren voor het team.
Als ZZP-er heb ik bij de volgende werkgevers gewerkt:
September 2009 – januari 2014
Bedrijf: Automotive – afdeling Power Equipment/RPO
Functie: Aftersales
Mei 2009 – september 2009
Bedrijf: Adviesorganisatie
Functie: Secretaresse
Mei 2008 – april 2009
Bedrijf: Automotive – afdeling Power Equipment/RPO
Functie: Secretaresse
November 2007 – april 2008
Bedrijf: Belangenvereniging/RPO
Functie: Secretaresse afdeling P&O en Algemene zaken
September 2007 – oktober 2007
Bedrijf: Belangenvereniging/RPO
Functie : Secretaresse afdeling Leven/Zorg
Juli 2007 – augustus 2007
Bedrijf: Automotive / RPO
Functie: Directiesecretaresse General Manager
Werkzaamheden:
Coördineren, agenderen en regelen van vergaderingen en reisplannen, inclusief zakelijke en sociale evenementen. Coördineren van bestuurs- en comité vergaderingen, inclusief agenderen en informatie verzamelen en het distribueren er van. Coördineren van nationale en internationale reisarrangementen, inclusief het boeken van vluchten, hotels en vervoer. Bijhouden van kantoor benodigdheden, verkopers en de bedrijfsorganisatie. Het openen en netjes verwerken van inkomende post. Voorbereiden van declaratieformulieren voor het team. Organiseren van incentives, beurzen en technische trainingen. Aftersales activiteiten naar particulieren en dealers. Ondersteuning bij de afdeling administratie en boekhouding verzorgen. Brochures opmaken en mailingen verzorgen.
December 1988 – december 2003
Bedrijf: Adviesorganisatie
Functie: Secretaresse en Vennoot
Werkzaamheden:
Zelfde als de werkzaamheden bij de andere werkgevers.
Referentie
Op verzoek