Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Project Management Ondersteuner, Office Manager (alleskunner), Gymnasium en HBO Office Management

Groot Amsterdam

Wie is Anne?
Ik ben een vrolijke en nuchtere dame die volop van het leven geniet. In mijn vrije tijd sport ik graag (met name kickboksen en spinning), ben ik het liefst omringd door vrienden en familie en zorg ik er normaalgesproken voor dat ik altijd een mooie reis in het vooruitzicht heb. Mijn vrienden zullen mij omschrijven als positief, betrouwbaar, behulpzaam en iemand met een gezonde dosis humor. Ik ben gastvrij en houd ervan om het mensen naar de zin te maken. Uitgebreide diners of brunches organiseer ik dan ook erg graag!

Wat wil Anne bereiken?
Ik ben op zoek naar een functie waarin ik word uitgedaagd en mijzelf kan ontwikkelen en vind het belangrijk dat dit op een plek is waar ik mij thuis voel en gewaardeerd word. Een functie met HR-aspecten of een deel projectmanagement is wat ik momenteel ambieer.
Ik kom uit een ondernemende familie en zou over vijf jaar dan ook het liefst zelf iets starten. Wat dit precies wordt, hoop ik de komende jaren te ontdekken. Tot die tijd ondersteun ik graag andere bedrijven/managers bij het bereiken van hun doelen en hoop ik veel te leren.

Wat is je motivatie om te werken als Office Manager/Project Ondersteuner?
Ik vind de functie van Office Manager /Project Management Ondersteuner zo leuk, omdat deze erg divers is en je voor veel verschillende zaken verantwoordelijk bent. Het ondersteunen van collega’s geeft energie en ik houd ervan om alles goed op orde te hebben.

Waarom wil Anne juist werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
Mijn eerste indruk van Assistant2 was erg positief: de persoonlijke kennismaking was leuk en ik heb er vertrouwen in dat Assistant2 haar mensen goed begeleidt en coacht. Het concept dat Assistant2 enerzijds veel aandacht aan het ‘werven’ van professionals besteedt en bedrijven er anderzijds voor kiezen om via A2 op zoek te gaan naar versterking spreekt mij erg aan.

Wat doet Anne in haar vrije tijd?
Ik sport graag, besteed veel tijd met vrienden en familie, houd erg veel van goed eten en wil het liefst zoveel mogelijk van de wereld ontdekken! Daarnaast probeer ik mij ook regelmatig in te zetten voor anderen door vrijwilligerswerk te doen. Zo heb ik bijvoorbeeld met demente ouderen en verstandelijk beperkte jongeren gewerkt en heb ik huiswerkbegeleiding aan kinderen gegeven.

Anne is beschikbaar als veelzijdige medewerker, Project Management Ondersteuner, Office Manager (alleskunner).
Wat is
Anne haar droombedrijf? Een groeiend bedrijf/ organisatie met een informele sfeer in een branche die mij past.
Wat is Anne haar functiedoelstelling? Het optimaal ondersteunen van collega’s en een uitstekende service bieden binnen verschillende vakgebieden.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2012 – 2014  HBO Officemanagement Schoevers    Diploma
2011                Communicatie UvA    Geen diploma
* Universiteit bleek helaas niets voor mij te zijn.
2010               Criminologie VU Amsterdam    Geen diploma
* Helaas was de opleiding criminologie niet wat ik ervan had verwacht.
2004 – 2010  Gymnasium Stedelijk Gymnasium Leiden Diploma

Trainingen/Workshops
2018  Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
2017  NEN7510: Informatiebeveiliging in de zorg
2011  Spaans in Spanje
2010 Engels op Malta

Vaardigheden

Computervaardigheid
Microsoft Office (Outlook, PowerPoint, Excel, Word), Mailchimp, WordPress, Boekhoudprogramma’s zoals Exact Online en Visionplanner, Intramed (patiëntsoftware)
Basiskennis van social media, maar geen fanatieke gebruiker hiervan

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Goed (getest, 3 fout van 15)

Werkervaring

2015 – heden
Werkgever: Gezondheidsconsultancy bureau voor b2b
Functie: Office manager, Projectmanager en Information Security Officer (Office assistant van 2015 – 2016)
Werkzaamheden:
Ondermeer de gehele financiële administratie, de gehele zorgadministratie, HR-werkzaamheden, het aansturen van de backoffice, het implementeren van projecten, projectmanagement, het opleveren van rapportages, receptie, support richting klanten, contact met stakeholders, zoals klanten, medewerkers van onze klanten, zorgverzekeraars en leveranciers, ICT, een ‘happy office’.
Voertaal: Nederlands
Software programma’s: Microsoft Office (Outlook, PowerPoint, Excel, Word), Mailchimp, WordPress, boekhoudprogramma’s zoals Exact Online en Visionplanner, Intramed (patiëntsoftware)
Reden vertrek: Toe aan een nieuwe uitdaging

2010 – 2017
Werkgevers: diverse horeca bedrijven
Functie: Horecamedewerker, verkoopmedewerker (bijbaantjes)
Werkzaamheden:
Klanten bedienen, eten en drinken bereiden, achter de bar, bevoorraden en het schoonmaken van de zaak na sluitingstijd.
Reden vertrek: start full time baan

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.