Wie is Amy?
Ik ben een spontane, enthousiaste vrouw die positief in het leven staat. Uitdagingen ga ik niet uit de weg. Al is dat soms moeilijk, maar het maakt je als persoon ook sterker. Ik leg de lat hoog. Dit is zowel positief als een valkuil. Ik wil graag nieuwe dingen leren en ontdekken. Stilstaan is achteruitgang. Ik geniet van de kleine dingen in het leven, zoals moes tuinieren! Ik vind het heerlijk om bezig te zijn in mijn moestuin. Het werkt voor mij onthaastend, daarnaast is het heel leuk om samen met de (multiculturele) buren op het moestuincomplex tips en tricks uit te wisselen, elkaar te helpen met zware klussen of met correspondentie als men daar hulp bij nodig heeft. Het fijne is dat men naar elkaar omkijkt! De kers op de taart is het hebben van een goede oogst en dat delen met andere mensen. Dat maakt het leven een stuk rijker. Daarnaast vind ik het leuk om te kijken (en daar waar kan helpen) bij de judovereniging van mijn zoon (8 jaar). Always look on the bright side of life is mijn motto!
Wat wil Amy bereiken?
Ik wil mezelf blijven ontwikkelen. Het leven is één grote leerschool. Ik heb veel lessen geleerd en kennis opgedaan in het leven. Het delen van mijn ervaringen, zodat andere mensen wellicht ook iets aan die kennis/ervaring hebben, vind ik een mooi gegeven. Daarnaast houdt het jezelf ook scherp, iedereen heeft een verhaal, les of ervaring waar je iets van kunt leren! Het lijkt me een prachtige uitdaging om samen met andere mensen als team iets neer zetten waar het hele bedrijf en/of samenleving profijt van heeft. Verder vind ik het leuk om activiteiten etc. te organiseren, mensen te entertainen, iets terug doen voor de maatschappij. Luisteren naar wat men te vertellen heeft.
Wat is je motivatie om te werken als Management Assistant/Project Ondersteuner?
Een werkdag van een Management-/Project Assistant is geen dag hetzelfde. Het bieden van een helpende hand, een luisterend oor, een beroep doen op je creatieve geest en flexibiliteit om mensen te helpen en ondersteunen om op een zo efficiënt mogelijke manier (gezamenlijk) een nog beter resultaat te behalen binnen en voor het bedrijf of organisatie.
Waarom wil Amy werkzaam zijn voor/via Management Support Assistant2?
De vacature die is aangeboden, lijkt me een leuke uitdaging. Ik wil graag bekijken wat Management Support Assistant2 en ik voor elkaar kunnen betekenen en te bieden hebben.
Wat doet Amy in haar vrije tijd?
Wandelen, fietsen, lezen, reizen, theater bezoeken, (moes)tuinieren, op pad gaan met mijn zoon en partner.
Amy is beschikbaar als Management Assistant, ik ben een alleskunner die graag in teamverband werkt en een uitdaging niet uit de weg gaat ten behoeve van het grotere geheel.
Wat is Amy haar droombedrijf? Een bedrijf of organisatie waar het menselijk aspect belangrijk is, een maatschappelijk betrokken bedrijf/organisatie waar ruimte is voor vrijdenkers en flexibiliteit.
Wat is Amy haar functiedoelstelling? Het coördineren van werkzaamheden, zodat we als team samen iets moois kunnen neerzetten waar iedereen zijn/haar voordeel uit kan halen.
Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.
Profiel
Opleidingen, trainingen & workshops
Opleidingen
2010-2011 Management Assistent, Schoevers Den Haag diploma behaald
1996-1999 HBO, Sociaal Juridische Dienstverlening, Reyneveldt college niet behaald *
1992-1996 MAVO, Hof van Delft diploma behaald
* Ik ben gestopt met de opleiding Sociaal Juridische Dienstverlening door persoonlijke
omstandigheden, die ik graag in een persoonlijk gesprek verder toelicht.
Trainingen/Workshops
2023 Overtuigend spreken en presenteren
2010 Engels
2003 MS Office
Vaardigheden
Computervaardigheid
Office pakket (2003/2007/2010), Bios Direct Care (CRM), Minox (boekhoudkundig programma), Sagres (boekhoudkundig programma), EOS (boekhoudkundig programma)
en O.M.A. (Makelaars-uitwisselingssysteem), Oracle, APRO, SharePoint, Adonis.
Talenkennis
Nederlands: Goed (getest, 4 fout van 15)
Engels: Goed
Werkervaring
1 februari 2010 – heden
Werkgever: Ingenieursbureau, regio Zuidwest
Functie: Secretary President/Innovations department
Werkzaamheden:
Ondersteunen president-directeur; de werkzaamheden bestaan uit het verzorgen van vergaderingen, ontvangen van gasten, agendabeheer en verder voorkomende werkzaamheden. Verder ben ik werkzaam voor de afdeling Innovations waar ik de Vice President Innovations en het team van ca. 135 medewerkers ondersteun als management assistent. Agendabeheer, reisaanvragen verwerken/visumaanvragen voorbereiden, telefoonbehandeling, registratie verlofaanvragen, in- en externe correspondentie, timesheets goedkeuren, facturen controleren en goedkeuren, de organisatie vertegenwoordigen op Jobfairs/studentendagen/carrièredagen, begeleiden van rondleidingen aan boord van de schepen, organiseren van workshops, voorbereiden van vergaderingen, postverwerking, document controle, bestellingen/voorraadbeheer, archiveren / kopiëren en/of scannen van gegevens en verder voorkomende administratieve werkzaamheden. Onderdeel van Eventcie; een onderdeel van de afdeling PR. Eventcie organiseert jaarlijks diverse evenementen voor de medewerkers van het kantoor in Delft.
Voertaal in het bedrijf: Engels
Software programma’s: Office, SharePoint, Teams, APRO, Oracle, Adonis.
1 september 2009 tot 31 januari 2010
Werkgever: Vastgoed organisatie, regio Zuidwest
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Agendabeheer, verwerken van koopaktes, taxatierapporten, facturatie, correspondentie, up to date houden website en Funda, telefoonbehandeling en overige voorkomende werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office, OMA, Sagres
Februari 2009 tot augustus 2009
Werkgever: Gemeentelijke overheid, regio Zuidwest
Functie : Gedetacheerd als projectsecretaresse DSO (tijdelijk)
Werkzaamheden:
Agendabeheer diverse projectleiders, voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen, archief, financiële projectadministratie en telefoonbehandeling.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office, Oracle
Juli 2007 tot december 2008
Werkgever: Zakelijke dienstverlener, regio Zuidwest
Functie: Directiesecretaresse
Werkzaamheden:
Ondersteunen directie op administratief, financieel en facilitair gebied, financiële administratie, facturatie, contact onderhouden accountant, in- en externe correspondentie, agendabeheer twee directieleden, voorbereiden en notuleren vergadering, registratie verlofkaarten, telefoonbehandeling, archiveren, bestellingen/voorraadbeheer, kopiëren en/of scannen van gegevens en verder voorkomende administratieve werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office, Minox (boekhoudkundig programma, EOS (boekhoudkundig programma)
Maart 2007 / juli 2007
Werkgever: Onderwijsinstelling, regio Zuidwest
Opdrachtgever : Via een uitzendbureau
Functie: Secretaresse (tijdelijk)
Secretaresse TU Delft, Bouwkunde, afdeling Real Estate & Housing.
Werkzaamheden:
Agendabeheer, notuleren, in- en externe correspondentie, telefoon- en receptiewerkzaamheden, voorraadbeheer, archiveren en verder voorkomende werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office
Werkgever: Vastgoed organisatie (tijdelijk)
Opdrachtgever : Via een uitzendbureau
Functie: Secretaresse (tijdelijk)
Werkzaamheden:
Agendabeheer, in- en externe correspondentie, telefoonbehandeling, archiveren, voorraadbeheer, verder voorkomende werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office
Juni 2001 / februari 2007
Werkgever: Maatschappelijk betrokken organisatie, regio Zuidwest
Functie: Secretaresse Team Westland
Werkzaamheden:
Agendabeheer team Westland en gedragskundige, voorbereiden en notuleren van diverse vergaderingen, verwerken van in- en externe correspondentie, telefoon- en receptiewerkzaamheden, postverwerking, zorgdragen voor acquisitiemateriaal,
cliëntregistratie en verwerking daarvan, archiveren, kopiëren, bureaudienstrooster en verwerken diverse rapportages.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office, Bios
Maart 2000 tot juni 2001
Werkgever: Zakelijke dienstverlener, regio Zuidwest
Functie: Centralist
Werkzaamheden:
Agendabeheer diverse crematoria en begraafplaatsen, telefoonbehandeling, gesprekken registreren, controle inkomende faxen, uitvaartleiders oproepen, CMO verzorgers oproepen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office
Oktober 1999 / maart 2000
Werkgever: Energiemaatschappij en Onderwijsinstelling, regio Zuidwest
Opdrachtgever : Via een uitzendbureau
Functie: Secretariaat- en baliemedewerkster (tijdelijk)
Secretariaatsmedewerker, energiemaatschappij.
Werkzaamheden:
In- en externe correspondentie, archiveren, telefoonbehandeling, agendabeheer.
Functie: Baliemedewerkster onderwijsinstelling, Bibliotheek.
Werkzaamheden:
Bezoekers te woord staan, lidmaatschapsaanvragen verwerken, uitlenen boeken en verder voorkomende werkzaamheden.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office
Juni 1998 / september 1999
Werkgever: Onderwijsinstelling, gezondheidszorg instelling en overheidsinstelling
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Telefoonbehandeling, post distribueren, in- en externe correspondentie, agendabeheer diverse bedrijfsartsen, voorbereiden en notuleren vergadering, vakinformatie bijhouden, voorbereiden en notuleren vergaderingen.
Voertaal in het bedrijf/organisatie: Nederlands
Software programma’s: Office
Referentie
Op verzoek