Beschikbare

Assistants van nu en morgen.

Overzicht

Project Management Ondersteuner, MBOplus/ IPMA PMO

regio Rotterdam en Den Haag

Wie is Aimee?
Steekwoorden die mij typeren zijn o.a.: zeer assertief, energiek, zelfstandig, goed in de relatie met anderen, resultaatgericht, aan- en doorpakker, authentiek, leergierig, iemand die geen uitdaging uit de weg gaat, die niet voor één gat te vangen is. In mij vind je iemand die graag probleemoplossend denkt. De regie nemen en alles soepel laten verlopen, dat is voor mij de uitdaging die sterk naar voren komt in mijn profiel.

Wat wil Aimee bereiken?
Door de jaren heen heb ik gemerkt dat ik op project basis als Project Management Ondersteuner erg goed functioneer en daar ook goed mee uit de voeten kan. Mede hierdoor zie ik mezelf als PMO’er (verder) aan de slag gaan.

Wat is je motivatie om te werken als Project Medewerker/Assistant?
Plannen, organiseren, structureren is helemaal mijn ding. Het werken op projecten vind ik leuk omdat het mij de diversiteit geeft die ik zoek. Het schrijven van processen en volgens die processen werken geeft mij voldoening, zeker als het zichtbaar is dat iedereen daar de vruchten van plukt. Als ik mijn eigen ‘winkeltje’ kan runnen en het vertrouwen krijg om zelfstandig mijn werk te doen, ben ik op mijn best.

Waarom is Aimee juist werkzaam voor/via Management Support Assistant2?
Via Assistant2 ben ik al op heel wat leuke opdrachten/projecten terecht gekomen en heb ik mooie en interessante maar vooral diverse bedrijven leren kennen. Assistant2 staat voor haar mensen en zal altijd de meest passende opdracht en het meest passende bedrijf aan mij voorstellen. Dit om nog meer uit mezelf te kunnen halen.

Wat doet Aimee in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd ga ik graag hardlopen en skate ik graag. Verder wandel ik veel en graag door de duinen of de Veluwe. Ik ontspan door te lezen, films te kijken en naar musea te gaan. In mijn vakanties doe ik graag nieuwe ervaringen op door te reizen.

Aimee is beschikbaar als Project Medewerker / planner / organisator / Spin in het web.
Wat is Aimee haar droombedrijf? Een dynamische organisatie waar ruimte is voor ontwikkeling en een “wij vinden het belangrijk dat mensen met plezier naar hun werk gaan” mentaliteit heerst.
Wat is Aimee haar functiedoelstelling? Collega’s/managers ontlasten door een goede planning van zaken neer te zetten, te allen tijde overzicht creëren zodat men daar blindelings op kan vertrouwen en daar geen tijd op verloren gaat.

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.

 

Profiel

Opleidingen, trainingen & workshops

Opleidingen
2021  IPMA PMO    Afgerond
2006  MBO 4 Directiesecretaresse en Managementassistent    Diploma behaald
2003  VMBO Zorg en Welzijn    Diploma behaald

Trainingen/Workshops
2020  Otys Key User training    Afgerond
2020  Vrouwelijk Leiderschap    Afgerond
2020  Succesvolle sollicitatiegesprekken    Certificaat
2019  TMA Analyse    Afgerond
2017  Excel formules en functies    Certificaat
2017  Excel lijsten en tabellen    Certificaat
2015  Grow your professional skills    Certificaat
2014  Goed waarnemen, juist interpreteren    Certificaat
2014  Cursus zakelijk Engels    Certificaat
2013  Rationeel denken, effectiever functioneren    Certificaat
2010  Time Management    Certificaat

Vaardigheden

Computer/Software
Microsoft Office, P-Direkt, DigiDoc, PMS, Synergy, Otys, OCS COB, SAP, SharePoint

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)
Engels: Uitstekend (getest, 2 fout van 15)

Werkervaring

Februari 2021 – heden
Werkgever: Overheid, ministerie, Den Haag
Functie: Project Management Ondersteuner Leefomgeving & Bedrijvigheid, Werving & Selectie medewerker, PMO | Werkgroep Informatiehuishouding Ontwikkelbedrijf VBR
Werkzaamheden en taken:
Ik ben gestart als management ondersteuner voor het domein Leefomgeving & Bedrijvigheid. De taken die hierbij horen zijn het plannen van opdrachtbesprekingen en evaluatiegesprekken van onze mensen in het veld. Het plannen en organiseren van afdeling overleggen. Notuleren en agendabeheer. Nieuwe medewerkers invoeren in diverse systemen waaronder Otys en PMS. Al snel kwam hier Werving & Selectie bij. Het werven van ICT Architecten en Project Programma Managers voor binnen de overheid. Hier heb ik de gehele planning voor opgezet, structuur in aangebracht en het gerund alsof het mijn eigen winkeltje is. Begin dit jaar (2021) is mijn PMO rol in het programma Informatiehuishouding Ontwikkelbedrijf VBR hierbij gekomen. Samen met de project manager het programma opgestart. Inventarisatie gedaan bij de diverse rijks onderdelen, dit in een rapport verwerkt en onlangs daarmee fase 1 van het programma afgerond.
Voertaal: Nederlands
Computer Software: Microsoft Office, P-Direkt, DigiDoc, PMS, Synergy, Otys
Reden vertrek: nieuwe uitdaging als Project Management Ondersteuner

Oktober 2015 – februari 2020
Werkgever: Maritieme organisatie, regio Randstad
Functie: Fleet Asset Administrator (offshore)
Werkzaamheden en taken:
Mijn rotatie aan boord was vijf weken op en vijf weken af. De taken van een Fleet Asset Administrator zijn o.a. het plannen en organiseren van crew changes, het plannen van hutten/shifts/ERT teams. De offshore planning afstemmen met de onshore planners. Inklaren en uitklaren van het schip. De administratie van certificering en persoonlijke gegevens van de crew en van het schip. Voorbereiding van alle relevante documenten betreffende crew changes en het ondersteunen van het VMT. De algemene administratie liep via het OCS systeem.
Reden vertrek: afwezigheid thuis, het offshore leven is mooi en verrassend en echt een avontuur maar na een aantal jaar dit gedaan te hebben, is het voor mij wel mooi geweest en trekt het “normale leven” sterker dan het offshore leven.
Voertaal: Engels
Computer Software: Microsoft Office, OCS COB, SAP, SharePoint

Februari 2014 – oktober 2015
Werkgever: Maritieme organisatie, regio Randstad
Functie: Management Assistant, QASHE afdeling
Werkzaamheden en taken:
Als management assistente op de QASHE afdeling ondersteun je de VP van de afdeling, andere managers en ben je in je ondersteunende rol verantwoordelijk voor het agenda beheer, de telefoon, afdelingsmeetings, notuleren, administratie van diverse (veiligheids) trainingen, organiseren van de trainingen en zorgen dat alles op locatie beschikbaar is zodat de trainers direct kunnen starten met de trainingen.
Voertaal: Engels
Computer Software: Microsoft Office, COB, SAP, SharePoint

Januari 2012 – januari 2014
Werkgever: Maritieme organisatie, regio Randstad
Functie: Project secretaresse
Werkzaamheden en taken:
Als project secretaresse ben je de verbindende factor van eigen projectteam en de klant. Je bent verantwoordelijk voor de goede communicatie lijnen van intern naar extern. Door de diversiteit in projecten is snel schakelen een must. Als project secretaresse ben je verantwoordelijk voor alle documenten en tekeningen die nodig zijn voor het project en deze ook in allemaal te filen in het SharePoint systeem waar zowel intern als extern gekeken wordt.
Voertaal: Engels

November 2010 – december 2011
Werkgever: Management Support Assistant2
Opdrachtgever: Maritieme organisatie, regio Randstad
Functie: Project secretaresse
Werkzaamheden en taken:
Als project secretaresse ben je de verbindende factor van eigen projectteam en de klant. Je bent verantwoordelijk voor de goede communicatie lijnen van intern naar extern. Door de diversiteit in projecten is snel schakelen een must. Als project secretaresse ben je verantwoordelijk voor alle documenten en tekeningen die nodig zijn voor het project en deze ook in allemaal te filen in het SharePoint systeem waar zowel intern als extern gekeken wordt.
Voertaal: Engels

November 2009 – november 2010
Werkgever: Management Support Assistant2
Opdrachtgever: Farmaceutisch bedrijf
Functie: HR Assistant
Werkzaamheden en taken:
Ondersteunen van het afdelingshoofd en de HR generalist van de afdeling HR. Hier ben ik gekomen voor het project “digitaliseren” van de personeelsfiles, diverse verklaringen/ regelingen zoals pensioenen, levensloopregelingen etc. Dit veranderde al snel in een mengeling van diverse werkzaamheden zoals; checklists in- en uitdienst opmaken, arbeidsovereenkomsten opmaken, diverse verzekeringen invoeren/uitvoeren, weekplanningen doorgeven, nieuwe carpolicy opstellen, behandelen inkomende en uitgaande post, wijzigen ziekterapportage, ziekte- en betermeldingen / verlofdagen / zwangerschapsverlof en ouderschapsverlof invoeren, wijzigingen intranet doorgeven en afhandelen, Telefoonverkeer beantwoorden/doorverbinden, archiveren en digitaliseren van nieuwe stukken, verdere administratieve werkzaamheden.

September – oktober 2009
Werkgever: Management Support Assistant2
Opdrachtgever: Consultancy adviesbureau, regio Zuidwest
Functie: Office Assistant
Werkzaamheden:
Ondersteunen van de drie afdelingshoofden van de afdeling Legal Department. Boeken van trein / vliegreizen. Boeken van hotelovernachtingen. Reserveren van vergaderzalen. Bezoek ontvangen. Reserveren en bestellen van lunches zowel in als extern. Bestellen van kantoorartikelen. Verjaardagenlijst bijhouden en kaarten sturen. Offertes nakijken en klaarmaken voor verzending. Meerdere e-mailboxen in de gaten houden en daar waar mogelijk afhandelen. Archiveren. Postafhandeling zowel de inkomende als de uitgaande post. Telefoonafhandeling. Administratieve taken zoals inbinden, lamineren etc.

Juli 2009 – september 2009
Werkgever: Management Support Assistant2
Opdrachtgever: Maritieme aannemer, regio Zuidwest
Functie: Secretaresse
Werkzaamheden:
Ondersteunen van de drie afdelingshoofden van de afdeling Legal Department. Boeken van vliegtickets en hotelovernachtingen. Reserveren van vergaderzalen. Bezoekers ontvangen. Verzorgen beschikbaarheid van tenders. Verlofdagenregistratie. Archiveren. Postafhandeling. Telefoonafhandeling. Diverse administratieve taken voor de afdeling.

Januari 2009 – juli 2009
Werkgever: Management Support Assistant2
Opdrachtgever: Overheidsorganisatie, regio Randstad
Functie: Management Assistente
Werkzaamheden:
Ondersteunen van het afdelingshoofd van de afdeling Advies & Beleid, het afdelingshoofd ISD en de teamleidster EAC, zoals agenda bijhouden, mailbewaking, telefoonbehandeling, post e.d. Notuleren van het afdelingsoverleg. Reserveren van vergaderzalen. Bezoekers aanmelden. Bestellen en voorraadbeheer van kantoorartikelen. Ziek- en betermeldingen verwerken. In dienst / uit dienst nieuwe medewerkers verwerken en opvang nieuwe medewerkers. Vergaderingen voorbereiden, te denken aan het uitdraaien en distribueren van de diverse vergaderstukken. Toegang shares aanvragen. Opleidingsevenementen organiseren. Diverse administratieve taken voor de afdeling.

Januari 2008 – december 2008
Werkgever: Chemiebedrijf
Functie: Directiesecretaresse/P.A.
Werkzaamheden:
Ondersteunen van de Directeur Nederland. Agendabeheer, postbehandeling, telefoonbehandeling en bezoekers ontvangen. Bijwonen vergaderingen en verzorgen van agenda’s. Verzorgen van de notulen, archiveerwerkzaamheden, reizen boeken en personeelsbestanden up-to-date houden. Verlofdagen en ziektedagen personeel bijhouden. Contracten opmaken, facturen registreren en inboeken. Relatiegeschenken bedenken en bestellen.

Januari 2007 – december 2007
Werkgever: Chemiebedrijf
Functie: Management Assistente
Werkzaamheden:
Agendabeheer. Postbehandeling /stukken verzenden per koerier. Telefoonbehandeling. Bezoekers ontvangen. Bijwonen vergaderingen en verzorgen van notulen. Reizen boeken. Declaraties maken. Archiveerwerkzaamheden. Vergaderzalen boeken. Teleconferences en videoconferences regelen. Catering regelen. Inschrijven van trainingen en cursussen.

November 2006 – januari 2007
Werkgever: B2B uitgeverij
Functie: Secretaresse/administratief medewerkster

Referentie
Op verzoek

inschrijven

wat kunnen wij voor je doen?

Werken bij Assistant2 geeft zekerheid. Samen zoeken en vinden we de baan die het beste bij jou past. Zekerheid betekent ook dat je minimaal de eerste zeven maanden bij Assistant2 in dienst bent. En vanaf je eerste werkdag begeleiden en coachen we jou waar nodig. En voor wat je aan opleiding of vaardigheden te kort komt, zetten we samen een persoonlijk Loopbaan Ontwikkel Traject (LOT) uit. Nieuwsgierig? Meld je dan hier aan voor een vrijblijvende kennismaking.