Anoek gaat in vaste dienst bij onze Partner, een koepel organisatie in Den Haag. Na 8 maanden als Office Manager/Meewerkend Voorman eerst via Assistant2 gewerkt te hebben bij onze Partner, heeft zij nu een vaste aanstelling ontvangen. Een prachtig resultaat. Je weet tenslotte na 8 maanden wel wat je aan elkaar hebt. We stellen Anoek nog een paar vragen voordat we haar loslaten.
Wat heb jij de afgelopen periode bij Assistant2 gedaan?
Ik ben werkzaam geweest bij een van de Partners van A2 in Den Haag als Office Manager. Ik ga daar nu in vaste dienst!
Hoe heb jij de samenwerking met Assistant2 ervaren?
Ik heb de samenwerking als heel prettig ervaren. Bij vragen krijg je snel een antwoord en de ‘bemanning’ van A2 is ervaren en weten waar zij over praten.
Welke training heb jij als laatste genoten?
Ik heb in mei de training Empowerment gevolgd bij Assistant2. Geweldig wat een energie!
Wat hoop jij te leren bij het bedrijf waar jij gaat werken?
Ik ga mij bezighouden met het ‘optuigen’ van het secretariaat / Office Management waarin alle administratieve, secretariële en support werkzaamheden zijn ondergebracht waarbij ik leiding mag geven aan twee office Assistants. Ik heb er zin in.
Waar sta jij over vijf jaar?
Over vijf jaar is er een goedlopend secretariaat waar er een gezonde werkdruk heerst en voldoende uitdaging is. En uiteraard loop ik dan nog steeds fluitend en lachend rond.
Anoek, een mooie stap van Executive Assistant naar Office Manager. Je hebt het waargemaakt en we zijn er apetrots op dat we je met Assistant2 hiermee van dienst hebben kunnen zijn. Wie volgt????