Naar de inhoud.

Self made Assistant HBO voor 32 uur per week, Randstad


Persoonlijke gegevens                                            interesse in deze Assistant?
Voornaam : Diana                                                      klik hier of bel 088 022 23 33
Achternaam : van Stoffel
Geboortedatum : 5 oktober 1983
Woonplaats : Regio Randstad

Wie is Diana?
Betrokken, proactief en een harde werker. Deze woorden passen bij mij zeggen collega’s. Als ervaren managementassistent / secretaresse werk ik graag in een dynamische omgeving waarin iedere dag weer anders verloopt. Ik ben geÔnteresseerd in mensen en wat hen beweegt. Ik weet dat ik in gesprekken rustig overkom en dat ik open communiceer. Mijn creativiteit zet ik in door af en toe een tekst te schrijven. Ik ben serieus, maar verlies ook humor niet uit het oog. Ik ben een doorzetter die van MBO naar HBO ging en die qua werk mooie ervaringen heeft opgedaan.

Wat wil Diana bereiken?
Als Assistant werken, alle zaken in goede banen leiden. Deadlines halen, proactief handelen en meedenken met collega’s. Een leuke werkplek vind ik belangrijk waarin er korte lijnen zijn qua communicatie. En een werkplek waarin alles bespreekbaar is: daar ga ik voor.

Waarom wil Diana werkzaam zijn voor Management Support Assistant2?
Ik wil graag werken voor Assistant2 omdat zij verder kijken dan curriculum vitae. Een persoonlijke benadering vind ik erg belangrijk, zowel voor werkgever als werknemer.
Want een goede match verbetert uiteindelijk de kwaliteit van het werk.

Wat doet Diana in haar vrije tijd?
In mijn vrije tijd hockey ik in een leuk team. Naast de wekelijkse training speel ik iedere zondag een wedstrijd. Verder schrijf ik graag stukjes tekst, vaak naar aanleiding van
ervaringen die ik meemaak. Als ik tijd heb, probeer ik nieuwe gezonde recepten uit: van quiche tot cake.

Opleidingen
2004–2008 HBO Journalistiek, Christelijke Hogeschool in Ede             Diploma behaald
Richting geschreven pers
2003-2004 MEAO Dir. Secr., Hoornbeeck College in R’dam                     Diploma behaald
2000–2003 MEAO Secretaresse, Hoornbeeck College in R’dam           Diploma behaald
1996–2000 MAVO, Driestar College in Gouda                                             Diploma behaald
Vakkenpakket:
- Nederlands - Engels - Duits
- Geschiedenis - Biologie - Aardrijkskunde

Cursussen
2018 Presenteren met zelfvertrouwen
2017 Ambities en drijfveren
2016 Feedback geven en ontvangen en netwerken
2013 Timemanagement
2013 Klantgericht telefoneren
2011 Assertiviteit

Computervaardigheid
MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), LinkedIn, Twitter, Ibabs, Parlis, Verseon.

Talenkennis
Nederlands: Uitstekend (getest, 1 fout van 15)
Engels: Goed

Diana is beschikbaar als betrokken, hardwerkende Assistant
Wat is Diana haar droombedrijf? Een dynamische organisatie waar elke dag anders is en waar aandacht is voor persoonlijkheid en groei.
Wat is Diana haar functiedoelstelling? Een zelfstandige functie waarin ik ook nieuwe taken kan oppakken.


Werkervaringen
April 2017 tot april 2018
Werkgever: Gemeentelijke instelling, regio Randstad

Functie: Managementassistent voor de afdelingen Werk & Participatie, Veiligheid & Wijken en Maatschappelijk Beleid.

Werkzaamheden:
Complex agendabeheer en alle zaken afhandelen die daarbij komen kijken van A tot Z, notuleren, correspondentie verzorgen, e-mail verkeer bewaken, regelen en afhandelen, kantoorartikelen beheren, organiseren vergaderingen van het completeren van de vergaderstukken tot aan het bewaken van de actiepunten. En alle overige secretariŽle / ondersteunende taken die bij deze uitdagende functie kwamen kijken.

Oktober 2016 tot maart 2017
Werkgever: Overheidsinstelling, regio Randstad

Functie: Managementassistent voor de teamvoorzitters van belastingrecht, bestuursrecht en strafrecht

Werkzaamheden:
Taken: agendabeheer, administratie bijhouden betreft personeel, financiŽle
overzichten bijhouden, organiseren jubilea personeel, roosters maken voor
zittingen.

November 2015 tot oktober 2016
Werkgever: Welzijnszorg instelling, regio Noordwest

Functie: Directiesecretaresse (16 uur per week)

Werkzaamheden:
Gewerkt voor de drie directeuren van het kantoor in Amsterdam.
Taken: agendabeheer, notuleren, introductiedagen nieuwe medewerkers
organiseren.

15 februari 2016 tot 15 juli 2016
(tijdelijke functie in verband met vervangen collega die met zwangerschapsverlof is)
Werkgever: Welzijnszorg instellingen, regio Zuidwest

Functie: Secretaresse / administratief medewerker (parttime)

Werkzaamheden:
Zelfstandig ondersteunen van jeugdbeschermers en de administratie verzorgen voor ondertoezichtstellingen en voogdijzaken. Correspondentie van en naar rechtbank en Raad voor de Kinderbescherming, verzoekschriften indienen bij de rechtbank, redigeren plannen van aanpak en evaluaties pupillen, dossiers bijhouden, aanmeldingen en wijzigingen verwerken in IJ (is computerprogramma voor sector Jeugdbescherming), deadlines in de gaten houden wanneer ondertoezichtstellingen aflopen, kantoorartikelen bestellen, werkdossier bijhouden.

15 november 2015 tot heden
Werkgever: Welzijnszorg instelling, regio Noordwest=Nederland

Functie: directiesecretaresse (parttime)

Werkzaamheden:
Agendabeheer voor 3 directeuren, vergaderingen notuleren, introductiedag voor medewerkers organiseren, post verwerken, collega’s van afdeling communicatie ondersteunen met eindredactie.

Maart 2015 tot november 2015
In deze periode heb ik vrijwilligerswerk gedaan in een verpleeghuis als bezoekvrijwilliger bij dementerende ouderen. Daarnaast ben ik ook taalcoach geweest zodat diegene beter kon integreren in onze Nederlandse samenleving.

23 november 2014 tot 20 maart 2015
Werkgever : Politieke organisatie, regio Randstad

Functie : Fractiesecretaresse

Werkzaamheden:
Zorgen dat alles goed verloopt binnen de Tweede Kamerfractie; problemen signaleren, zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, vragen van burgers beantwoorden via de e-mail, zelfstandig verwerken van correspondentie, onderhouden van contacten met burgers, journalisten, lokale afdelingen partij en organisaties, behandelen in- en uitgaande post, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, complex agendabeheer voor Tweede Kamerleden in Outlook, ontvangst bezoekers, inkoop kantoorartikelen, inkoop kantinebenodigdheden, vergaderingen notuleren, verslagen maken.

1 oktober 2011 tot 20 juni 2013
Werkgever : Politieke organisatie, regio Randstad

Functie : Secretaresse Kamerleden

Werkzaamheden:
Complex agendabeheer voor Tweede Kamerleden, zelfstandig behandelen van e-mailverkeer, vragen van burgers beantwoorden via e-mail, het onderhouden van contacten met burgers, journalisten, lokale afdelingen partij en organisaties, behandelen in- en uitgaande post, telefoonverkeer beantwoorden en afhandelen, werkbezoeken plannen, informatiebijeenkomsten organiseren, gastvrouw tijdens congressen, verschillende soorten vergaderingen notuleren, verslagen maken.

1 maart 2009 tot 1 oktober 2011
Werkgever : Politieke organisatie, regio Midden-Nederland

Functie : Secretaresse

Werkzaamheden:
2e telefoniste, behandelen van in- en uitgaande post, vergaderingen notuleren van landelijk bestuur en politiek beraad, gastvrouw tijdens congressen, ondersteuning opleidingscentrum: aanmeldingen verwerken, deelnemerslijsten maken, locaties boeken, cursusmateriaal versturen, contact onderhouden met de trainers, ondersteuning verkiezingsprogrammacommissie: de vergaderingen plannen en notuleren, verslagen maken, contact leggen met organisaties voor input verkiezingsprogramma,
secretaris politiek vrouwenoverleg (in 2011): gesprekken en vergaderingen notuleren.

2010 tot 2011
Werkgever : Belangenbehartigersinstelling, regio Randstad

Functie : Redacteur (vrijwilligerswerk)

Werkzaamheden:
Planning van het blad, eindredactie voor het blad, artikelen schrijven.

2007 tot 2010
Werkgever : Belangenbehartigersinstelling

Functie : Redacteur (vrijwilligerswerk)
Werkzaamheden:
interviews houden en artikelen schrijven.

15 maart 2004 tot 1 september 2004
Werkgever : Overheidsinstelling, regio Randstad

Functie : Secretaresse

Werkzaamheden:
Agendabeheer, telefoonbehandeling, uitje organiseren voor de afdeling, post verwerken.

15 januari 2004 tot 15 maart 2004
Werkgever : Overheidsinstelling, regio Randstad

Functie : Secretaresse

Werkzaamheden:
Gegevens invoeren, telefoonbehandeling, post verwerken, collega secretaresse ondersteunen (ad hoc).

Referentie
Op verzoek

Beschikbaarheid en tarief
Beschikbaarheid : Op korte termijn, in overleg
Aantal uren : Max 32 per week
Reisbereidheid : Den Haag, Leiden, Zoetermeer, Rotterdam en omstreken
Tarief : Op aanvraag

Vanwege privacy redenen is de naam van de kandidaat op dit cv gewijzigd.