Naar de inhoud.

Proactieve Management Assistant met 'Can do' mentaliteit, regio Zuidwest - NIEUW

Profiel

Proactieve Management Assistant met 'Can do' mentaliteit, regio Zuidwest  - NIEUW

Jij bent de oren en ogen van het managementteam die tegelijkertijd kansen én valkuilen ziet en deze proactief aanpakt en signaleert. Samenwerken staat zeer hoog op jouw prioriteitenlijst, waarbij transparantie van jouw werkzaamheden de normaalste zaak van de wereld is.  

Onze Partner, gemeentelijke overheid, is op korte termijn op zoek naar een enthousiaste en proactieve  Management Assistant die met een echte aanpak mentaliteit het managementteam wil komen ondersteunen. Het managementteam is van het strakke plannen. Daar ben jij zelf ook van en kunt binnen de gestelde kaders snel schakelen. Je vindt het heerlijk als alles gewoon op rolletjes loopt. Het project van 36 uur per week kan bij goed functioneren verlengd worden en eventueel bij de wederzijdse klik uitlopen in een vaste aanstelling. Uiteraard heb jij oog voor detail en durf jij ook jouw collega's te attenderen op 'foutjes' net zoals zij jou daarop kunnen wijzen. Woon jij in de omgeving van Barendrecht, Papendrecht, Zwijndrecht, Rotterdam, Schiedam, Dordrecht, Vlaardingen, Henrik-Ido-Ambacht, Spijkenisse, Hellevoetssluis, Rhoon of Capelle a/d IJssel? Mail dan jouw interesse naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 11.

En uhhhh zeg geen nee tegen dit in eerste instantie tijdelijke project! Want ... meer dan 95% van al onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partners. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%!

Functie Omschrijving

Als een "open" en enthousiaste  Management Assistant kun je in een dynamische en hectische omgeving snel schakelen. Je bent onder andere verantwoordelijk voor het beheer van de agenda van een aantal MT-leden. Je notuleert MT-vergaderingen. Daarnaast ben je met jouw collega Assistant het aanspreekpunt voor het gehele managementteam en de afdeling. Je stemt jouw communicatiestijl naadloos af op de doelgroep en weet hierbij de belangen van het managementteam en de zakelijke relaties op uitmuntende wijze te behartigen. Je bent ook de "oren en ogen" van het managementteam op de afdeling en binnen de organisatie. Als je kansen of valkuilen ziet pak jij deze op en komt met verbetervoorstellen. Je onderzoekt zelf vooraf mogelijkheden en koppelt deze terug aan het managementteam. Je werkt als sparringpartner en handelt hier ook naar. Dus gevraagd en ongevraagd advies durven geven, maar ook samenwerken met jouw collega Assistants en managementteam is vanzelfsprekend. Transparantie is hierbij belangrijk. Je laat zien dat je doet wat je zegt. Een heel uitdagende en veelzijdige functie.

Vereisten

Je neemt mee:
Minimaal je een MBO+/HBO werk- en denkniveau (minimaal MBO4 diploma) met 3 tot 5 jaar relevante werkervaring (inclusief stage). Je hebt affiniteit met onroerendgoed zaken en ontwikkeling. Je bent flexibel, zelfstandig, proactief, empatisch, accuraat in je dienstverlening en resultaatgericht. Daarnaast ben je ondernemend, collegiaal en communicatief vaardig. Je hebt kennis en ervaring met Microsoft Office

Je krijgt:
In het team werk je met enthousiaste collega Assistants die het leuk vinden om het managementteam op een proactieve wijze te ondersteunen. Binnen het team heerst een informele, collegiale werksfeer. Een zelfstandige functie in teamverband. Via Assistant2 krijg je een project overeenkomst voor de duur van het project met mogelijkheden op een vaste aanstelling bij onze Partner.

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement,Creatief schrijven van overtuigende teksten, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Heb je interesse? Mail naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 11!


Solliciteer direct

  • Datum: 05-08-2019
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: Gemeentelijke Overheid
  • Werkweek: 36 uur (4 x 9 kan)
  • Vacature Per: 02-09-2019
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door