Naar de inhoud.

Office manager met een passie voor duurzaamheid, regio Zuidwest

Profiel

Office manager met een passie voor duurzaamheid, regio Zuidwest

Heb jij een hands-on mentaliteit, ben jij een echte allrounder die zonder blikken of blozen kan schakelen van het boeken van zakenreizen naar contact met de beheerder van het gebouw omdat er een lamp stuk is? Zijn de kernwoorden “klantgericht, dienstverlenend, integer, sensitief en verbindelaar” op jou van toepassing? Neem dan snel contact op!

Onze Partner, is een organisatie in de regio groot Rotterdam die dagelijks werkt aan innovatie en aan onze toekomst op het gebied van milieu. Wij zijn samen op zoek naar een Office Manager die voor in ieder geval een periode van vier tot vijf maanden zowel de directeur kan ondersteunen als de dagelijkse office werkzaamheden op kan pakken…En uiteraard met een brede glimlach! Dus wil jij je handen uit de mouwen steken en je steentje bijdragen aan een betere toekomst (milieu) in Nederland? Ben jij die energieke, zelfstandige, proactieve Spin in het web en heb jij excellente communication skills in zowel het Nederlands als in het Engels, dan zij wij op zoek naar jou. PS. Als je eenmaal via ons aan de slag bent.... (her) plaatsen wij jou net zo lang, totdat wij een vaste baan voor jou hebben gevonden.

Onze ideale Alleskunner is woonachtig in de omgeving van Barendrecht, Rhoon, Papendrecht, Zwijndrecht, Rotterdam, Schiedam, Dordrecht, Vlaardingen, Gouda, Henrik-Ido-Ambacht, Alblasserdam, Spijkenisse, Nieuwerkerk a/d IJssel, Krimpen a/d IJssel of Capelle a/d IJssel. Mail jouw CV naar A2@Assistant2.nl of ga voor de korte lijn en bel 088 022 23 11.

 

Functie Omschrijving

Als allround Office Manager ben je echt van alle markten thuis.

Agenda- en emailbeheer, het regelen van zakenreizen, events en vergaderingen. Het screenen en beoordelen van inkomende documenten, telefoonafhandeling, archiveren, en het onderhoud met facilitaire zaken, zowel persoonlijk als via de telefoon/email. Daarnaast weet je correct en integer om te gaan met vertrouwelijke informatie en persoonlijke gegevens. En als dat nog niet veelzijdig genoeg voor je is, fungeer je ook nog als aanspreekpunt voor de medewerkers en externe relaties.

Ben jij snel van begrip, klantgericht, heb je een goed gevoel voor organisatiesensiviteit, en snap je precies hoe je moet prioriteren op een drukke werkdag, dan kan jij deze veelzijdige functie zeker aan!

Vereisten

Wat neem je mee?

• Een succesvol afgeronde mbo4/HBO - opleiding DS of MA / OM of facility mngt
• Relevante werkervaring met de genoemde werkzaamheden
• Kennis van en ervaring met MS Office en archiverings-documentatiesystemen
• Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift
• Sterke communicatieve vaardigheden
• Je bent klantvriendelijk en servicegericht
• Je kunt goed prioriteiten stellen en houdt daarbij altijd het overzicht 
• Je bent een open persoonlijkheid, assertief en proactief

Wat kun je verwachten?

• Een afwisselende baan in een inspirerende omgeving waar geen dag hetzelfde is
• Werken in een klein en hecht team van ongeveer 20 personen
• Een baan voor 32 - 40 uur per week 
• Werklocatie is goed en makkelijk bereikbaar, met de fiets en ook met OV
• Verzorgde lunch op werk tegen een beperkte vergoeding


Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van ons ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Creatief schrijven van overtuigende teksten.

Als je eenmaal via Assistant2 aan de slag bent, ben je 'part of our team' en doen wij uiteraard meer dan ons uiterste best jou door te plaatsen naar een vervolg opdracht/project. Lees ook de ervaringen van een collega Assistant die jou reeds is voorgegaan. 

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen bij Partners in heel Nederland. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 11!


Solliciteer direct

  • Datum: 04-07-2019
  • Opleiding: MBO4 / HBO MA of DS / Office Management / Facilitair
  • Branche: MVO logistiek
  • Werkweek: 32 - 40 uur
  • Vacature Per: 04-07-2019
  • Werkervaring: assistant prof

Stuur Door

Stuur Door