Naar de inhoud.

Assistant / Aanjager en vernieuwer, regio Randstad

Profiel

Assistant / Aanjager en vernieuwer, regio Randstad

Draai jij je hand niet om voor een heel veelzijdige baan en laat jij je niet snel gek maken? Regelen en overzicht houden in de voortgang zijn je op het lijf geschreven? En werken binnen een professionele organisatie vind je een uitdaging? Fulltime werken is een vanzelfsprekendheid, 32 uur is bespreekbaar. Kortom reageer snel en bel 088 022 23 33.

Onze Partner is actief in de zorg, en is op zoek is naar een echte Aanjager en Vernieuwer. Dus naast de reguliere taken die je als Management-/Directie Assistant verricht, pak jij ook zaken op zoals administratie, HR en pandbeheer. Je denkt mee en past in overleg, processen aan. Je bent dus een echte Manus van Alles die met passie het werk verricht. Het gaat om een functie die bij goed functioneren uit kan lopen in de vaste aanstelling. Dus ben jij woonachtig in de regio Randstad, waar onder andere Gouda, Leidschendam, Voorburg, Woerden, Waddinxveen, Bodegraven en Alphen aan den Rijn en op zoek naar een nieuwe vaste baan? Reageer dan snel en stuur jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 33.

Functie Omschrijving

Als ondersteuner van de directeur regel je naast het complexe agendabeheer ook de bewaking van de werkoverleggen en de voortgang daarvan. Ook het sparren met 'jouw' directeur en het organiseren van teamuitjes, regelen van hotel- en zaalreserveringen, archiveren, contract beheer en werkbezoeken met stakeholders behoren tot het afwisselende takenpakket. Het administratief verwerken van binnenkomende facturen tot en met het verrichten van betalingen, bijhouden van de ledenadministratie en het maken van planningen/draaiboeken is onderdeel van deze veelzijdige functie. Daarnaast houd je de verlofaanvragen en ziekmeldingen van collega’s bij, je stelt de arbeidsovereenkomsten op, coördineert functioneringsgesprekken en ondersteunt bij de totstandkoming van de CAO en de bijeenkomst van de HR Commissie. En als kers op de taart overleg je regelmatig met de verhuurder van het pand over facilitaire zaken en neem je deel aan huurdersoverleg. Veelzijdigheid in deze baan is troef!

Vereisten

Wat heb jij te bieden?
• HBO werk- en denkniveau
• Minimaal 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie;
• Gaat goed met vertrouwelijke zaken om;
• Goede kennis van MS Office en Suite CRM;
• Stressbestendig, flexibel, representatief, enthousiast, proactief en gemotiveerd;
• Een teamplayer maar zelfstandig werken is geen enkel probleem.

Wat krijg jij ervoor terug?
• Een hele uitdagende functie met veel verantwoordelijkheid;
• Een veelzijdige functie waar je je geen dag zult vervelen;
• En je bent onderdeel van een organisatie die kwaliteit, uitstekende service en nazorg hoog in het vaandel heeft staan

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van ons ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Corporate Goverance, Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 33! Deze functie kun je echt niet laten lopen.


Solliciteer direct

  • Datum: 08-07-2019
  • Opleiding: HBO MER OM DS HR
  • Branche: Zorg
  • Werkweek: 32-40 uur
  • Vacature Per: 05-08-2019
  • Werkervaring: assistant prof

Stuur Door

Stuur Door