Naar de inhoud.

Startende HR Assistant / Doorzetter met energie - VERVULD

Profiel

Startende HR Assistant / Doorzetter met energie - VERVULD

Houd jij ervan om in een gedreven team van HR professionals het verschil te maken voor jouw club, een internationale onderneming met meerdere locaties in Nederland? Ben je bovendien een echte doorzetter en breng je met jouw handelen veel energie teweeg en geef je bovendien zelf ook energie? Dan ben jij de (startende) HR Topper waar wij samen met onze Partner in Regio Breda naar op zoek zijn.

Wij zijn samen met onze internationale Partner, gevestigd in regio Zuidwest Nederland, op zoek naar een ervaren HR-Assistant voor 32-36 uur per week.

Wil jij voor een periode van 6 maanden, en bij goed functioneren voor langer, je handen uit de mouwen steken en zorgen dat de HR-afdeling van onze Partner, waar een informele bedrijfscultuur heerst, met jouw ondersteuning optimaal presteert? Uiteraard zorg jij ervoor dat alle administratieve en HR gerelateerde zaken met een glimlach op jouw gezicht smooth en vlekkeloos verlopen. Als energiekezelfstandige, proactieve HR-Assistant met doorzettingsvermogen heb jij excellente administratie skills en heb jij goede kennis en ervaring met diverse computer systemen.

Ben jij woonachtig in de omgeving van Barendrecht, Breda, Papendrecht, Zwijndrecht, Rotterdam, Schiedam, Dordrecht, Vlaardingen, Henrik-Ido-Ambacht, Spijkenisse, Rhoon of Capelle a/d IJssel? Mail jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 11.

Functie Omschrijving

Je kunt via ons 6 maanden een kijkje nemen in de keuken bij deze vernieuwende, internationale organisatie. En bevalt het wederzijds? Wie weet wil men dan graag met jou verder en biedt men jou een rechtstreeks dienstverband aan. Op de HR-afdeling zoekt onze Partner een ervaren HR-Assistant die het klappen van de zweep op HR gebied kent en het dagelijkse reilen en zeilen van de HR-afdeling met veel energie en gepaste humor onder zijn/haar hoede neemt. Arbeidsovereenkomsten, alle correspondentie, periodiek rapporteren, het bijhouden van belangrijke informatie van de medewerkers zoals verjaardagen, geboorte etc. is een greep uit het takenpakket waarmee je dagelijks in de weer bent. Je bent de spil van de afdeling en tevens de vraagbaak. Je houdt leasecontracten bij en coördineert activiteiten voor de Persoonlijke Ontwikkeling van medewerkers in Nederland. Ook het accuraat en efficiënt bijhouden van salaris informatie in het voor jou bekende SAP  systeem behoort tot jouw werkzaamheden. Kortom ben jij die multitasker op HR gebied die energie uitstraalt, geen betweter is en ben jij bereid de handen uit de mouwen te steken, samen in/met het HR team? Bel 088 022 23 11 of mail naar A2@Assistant2.nl.

Vereisten

Je krijgt:
Een zelfstandige functie met veel verantwoordelijkheid als HR-Assistant in een team met leuke, gedreven HR collega's, voor minimaal 6 maanden en wellicht vast, bij een grote internationale organisatie, met volop kansen en leer en ontwikkelmogelijkheden.

Je neemt mee:
Afgeronde opleiding MBO/HBO liefst HR gerelateerd, met het liefst administratieve werkervaring in een internationale omgeving, excellente administratieve skills en cijfermatig inzicht. Maar onze Partner staat ook open voor een HR starter...mits je natuurlijk wel een doorzetter met energie bent. Ook beheers jij zowel de Nederlandse- als Engelse taal in zowel woord als schrift. Je bent een kei met HR-systemen en hebt ervaring met SAP en uiteraard Microsoft Office zoals Word, Excel en Outlook kent geen geheimen voor je. Je softskills; gedreven, doorzetter, verbeterend, vernieuwend, energiek, zelfstandig, flexibel en proactief. Uiteraard ben je integer en betrouwbaar

Herken jij jezelf in het bovenstaande en ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in een leuk, energiek team waarbij je volop kansen krijgt jouw eigen vernieuwende ideeën op HR gebied te delen en zelfs omdat men vernieuwing toejuicht zelfs ook mag introduceren en uitrollen? Wie wil dat nu niet....

Arbeidsvoorwaarden

 • Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Presenteren met zelfvertrouwen, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen.
Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

 Stuur jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 11!


Solliciteer direct

  • Datum: 22-06-2019
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: Zakelijke dienstverlening internationaal
  • Werkweek: 32-36 uur, 4 of 5 dagen
  • Vacature Per: 01-07-2019
  • Werkervaring: assistant prof

Stuur Door

Stuur Door