Naar de inhoud.

Assistant, met passie voor teksten en vormgeving, regio Randstad - NIEUW

Profiel

Assistant, met passie voor teksten en vormgeving, regio Randstad - NIEUW

Maak jij van verslagen en rapporten altijd een prachtig geheel en let je op dat de huisstijl tot in het kleinste detail terug komt? Word jij van vormgeving en het schrijven en samenvoegen van teksten helemaal happy en vooral als het eindproduct klaar ligt voor verdere verspreiding? Dan gaat deze baan je veel tevredenheid geven.

Bij onze Partner, een innovatieve organisatie in de Randstad, is er vanwege uitbreiding plaats voor een Assistant die gespecialiseerd is in het schrijven en vormgeven van teksten en onderzoeksrapporten. Je begeleidt het proces van het begin tot aan het eind en je gevoel van trots wordt vergroot als je het eindresultaat in je handen hebt. Een product van jou dat mooi en herkenbaar is vormgegeven in de huisstijl van onze Partner. 

Het gaat in eerste instantie om een functie van 24 uur per week over 4 dagen verdeeld. En als de wederzijdse klik er is en je functioneert naar volle tevredenheid? Dan bestaat de mogelijkheid tot een vaste aanstelling. En omdat 95% van al onze plaatsingen uitloopt in een vaste aanstelling bij onze Partner, zijn er voldoende kansen voor een vervolg voor een kanjer! Woon jij in Warmond, Rijnsburg, Noordwijk, Wassenaar, Katwijk, Den Haag, Voorburg, Scheveningen, Voorschoten, Leiden, Oegstgeest, Zoetermeer of Leidschendam? Reageer snel en stuur jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 33.

Functie Omschrijving

Deze afwisselende functie met veel ruimte voor eigen inbreng en verantwoordelijkheid is weggelegd voor een Assistant met goede communicatie skills en oog voor detail. Primair bestaat je takenpakket uit het vormgeven teksten en rapporten voor meerdere onderzoeksafdelingen. Samen in een team met collega Assistants, begeleid je het hele proces van A tot Z, de beginfase tot aan het verzenden van het eindproduct. De afwisseling van de job zit hem ook in de algehele ondersteuning voor de afdelingen, het plannen van afspraken, bezoekers ontvangen, het reserveren van vergaderruimtes en het regelen van de daarbij behorende facilitaire ondersteuning, en het verzorgen/bewaken van de actielijsten tijdens een overleg. 

Als energieke, stressbestendige Assistant draai jij je hand niet om voor bovenstaande taken. Je wordt dolgelukkig als je weer een mooi en tot in de puntjes verzorgd rapport hebt afgeleverd en daarnaast ervoor zorgt dat de rapporten ook op tijd, op de juiste plekken terecht komen. Bij drukte sta je klaar voor jou collega Assistants om deadlines te halen! Proactief, collegialiteit en teamwork passen echt bij jou. 

Vereisten

Talent voor teksten verwerken en vormgeving is het belangrijkste in deze functie en uiteraard bezit je de ontzorgende kwaliteiten als Ondersteuner. Je hebt flink wat energie, oog voor detail, flexibel, proactief, en kun je goed anticiperen op onverwachte situaties. 

Om uit te kunnen blinken in deze functie is het ook belangrijk als jij aan onderstaande eisen en kwaliteiten kan voldoen....

...MBO4/HBO werk- en denkniveau hebt en zelfstandig secretariële en administratieve taken oppakt;
...uit de voeten kan met MS Office (Excel, Outlook) en Adobe Acrobat Pro DC en Sharepoint;
...communicatief sterk, uitstekende kennis hebt van de Nederlandse taal in woord en schrift en beheerst Engels schriftelijk;
...je handig bent met het verwerken van tabellen, figuren, inhoudsopgaves, kruisverwijzigingen, afbeeldingen; 
- je om kan gaan met verwerking van digitale middelen zoals usb’s, cd’s branden, pdf-writer, etc.
- draagt zorg voor het beheer en bewerkingen van (digitale) bestanden en zorgt voor verzending van afgeronde rapporten. 
- je bent op de hoogte van (of bereid te leren over) de verschillende rubriceringen en beveiligingsvoorschriften en weet hier correct mee om te gaan.

Om in aanmerking te komen voor deze job ben je bereidt een Verklaring van Geen Bezwaar aan te vragen, i.v.m. het werken met vertrouwelijke informatie. Vanwege beveiligingsvoorschriften is er maar beperkte mogelijkheid om thuis te werken.  

Dit krijg je van onze Partner terug...

.. een leuk collegial team met Assistants waar je lekker mee kan samenwerken en toch je eigen verantwoordelijkheid kunt nemen. Je krijgt de ruimte om je werk goed uit te kunnen voeren, tenslotte moet je kwaliteit afleveren. Je komt te werken bij een professionele organisatie die staat voor innovatie. 

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent 
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Presenteren met zelfvertrouwen, Assertiviteit, Social Media en Creatief Schrijven van overtuigende teksten.


Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur jouw CV mét inspirerende motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 33!


Solliciteer direct

  • Datum: 07-06-2019
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: semi overheid, defensie gerelateerd
  • Werkweek: 24 uur, over 4 dagen
  • Vacature Per: 01-06-2019
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door