Naar de inhoud.

Customer Assistant: door jou ontvangen worden is een feestje, regio Noord-Holland - NIEUW

Profiel

Customer Assistant: door jou ontvangen worden is een feestje, regio Noord-Holland - NIEUW

Door jou ontvangen worden is een feestje! Jij bent van nature een op-en-top gastvrouw en jij ademt hospitality. Heb jij verstand van plannen en organiseren en het snel kunnen schakelen in adhoc opdrachten en ligt hier jouw uitdaging? Dan ben jij de Customer Assistant die wij zoeken!

Onze Partner is een grote internationale organisatie en bevindt zich in regio Noord-Holland. Kom je hier te werken dan worden je volop kansen geboden, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk, waarmee je het maximale uit jezelf en uit jouw carrière kunt halen. Je bent hier gegarandeerd van een afwisselende baan in een prettige en collegiale sfeer. Heb jij een hoog ambitieniveau en houd jij ervan om alles tot in de puntjes te regelen voor inspirerende professionals? Het gaat om een vaste functie voor 40 uur p/w. Je woont zelf in Almere, Hilversum, Mijdrecht, Uithoorn, Haarlem, Beverwijk, Hoofddorp, Castricum, Badhoevedorp, Zwanenburg, Zandvoort, Heemstede of Amstelveen.

Jouw communicatie is helder, je kunt uitstekend schakelen met collega's en anderen waarmee jij samenwerkt en kwaliteit staat bij jou hoog in het vaandel. Ben jij de Ontzorger die ambitie heeft om in een internationale omgeving te groeien? Mail jouw CV met krachtige motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22. Goed met OV en auto/fiets bereikbaar. Parkeerplek beschikbaar.

Functie Omschrijving

Never a dull moment! Diverse internationale klanten, inspirerende en deskundige collega's, aandacht voor jouw groei en flexibel werken en leven. En dat alles in een prettige en collegiale sfeer. Wat wil je nog meer?

Drie collega's varen blind op jou. Je bewaakt de voortgang van afspraken, bereidt meetings voor, je verzamelt agendastukken en zorgt voor de verspreiding ervan, je organiseert agenda’s, meetings en behoudt de regie in events. Jouw collega's zijn vaak op pad en ze zoeken iemand waarmee ze kunnen sparren, die prioriteiten voor hen stelt in hun hectische omgeving. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bijna iedereen die iets van hen wil; zowel nationaal als internationaal, zowel intern als extern.
Belangrijk is om te begrijpen wat voor hen wel en geen prioriteit heeft, maar toch iedereen het gevoel geeft dat hij/zij wel belangrijk is. Deze afdeling is een hectische ad hoc omgeving. Hier moet je echt tegen kunnen. Een agenda kan ingepland zijn, maar net zo snel weer leeg moeten vanwege andere prioriteiten of casuïstieken die er lopen. Je bent een echte Bemiddelaar, Onderhandelaar en Sparringpartner. Je vindt het leuk, interessant en een uitdaging om met allerlei nationaliteiten om te gaan.

Je komt te werken in een fijn team aan collega's die naast dat zij hard werken ook graag met elkaar lachen.

Vereisten

Eisen:

  • Je hebt een afgeronde HBO- of MBO+ opleiding en affiniteit met het ondersteunende vak
  • Daarnaast heb je minimaal 2 jaar relevante werkervaring als Management Assistant in een dienstverlenende dynamische omgeving
  • Je hebt goede kennis van de Office-pakketten Word, Excel en PowerPoint 
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk
  • Je hebt een dienstverlenende instelling, bent resultaatgericht, proactief, werkt graag in een team, maar kunt ook zelfstandig aan de slag
  • Je bent in staat om snel te schakelen, bent zeer tech savvy en weet goed prioriteiten te stellen
  • Integriteit staat bij jou hoog in het vaandel en je bent de aangewezen persoon voor vertrouwelijke informatie

What is in it for you?
Je komt te werken in een inspirerende internationale omgeving met gemotiveerde collega's waarvan je veel kunt leren en waar je intellectuele uitdagingen hebt in alle soorten en maten. Er is een breed trainingsaanbod beschikbaar want onze Partner vindt jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling erg belangrijk. Verder bieden ze jou een fijne werksfeer, goede arbeidsvoorwaarden, waardering en beloning.

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Presenteren met zelfvertrouwen, Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur jouw CV mét inspirerende motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22!


Solliciteer direct

  • Datum: 15-04-2019
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: Internationale zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 40 uur
  • Vacature Per: 01-05-2019
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door