Naar de inhoud.

Facilitair Coördinator / Ondersteuner, regio Zuidoost - VERVULD

Profiel

Facilitair Coördinator / Ondersteuner, regio Zuidoost - VERVULD

Een uitdagende kans voor een energiek facilitair talent die toe is aan een volgende carričre stap.

Jij bent self-motivated, neemt je verantwoording en onder jouw bezielende leiding is alles tot in de puntjes geregeld en verzorgd. De kantooromgeving ziet er uit om door een ringetje te halen, alle voorraden zijn aangevuld en dankzij jou ervaren jouw collega's de omgeving als een fijne werkplek. In deze functie kun jij dingen naar je hand zetten en zelfstandig excellereren. Bovendien ben je prettig om mee samen te werken en bied je uiteraard optimale ondersteuning aan het team. Jij assisteert de Facilitair Manager en samen zijn jullie een ijzersterk duo.

Onze Partner, waarvoor jij komt te werken, is een professionele internationale dienstverlener. Samen zijn wij op zoek naar een hospitality topper met goede communicatieve vaardigheden. Het gaat om een functie voor 40 uur per week. Onze topper komt uit de regio Tilburg, Helmond, Deurne, Valkenswaard, Oisterwijk, Gemert, Sint-Oedenrode, Schijndel, Eersel, Maarheeze of Nuenen.

Ben jij de sterke persoonlijkheid die wij samen met onze Partner zoeken? En is het een feestje om met jou samen te werken? Mail dan zeker jouw CV met een korte motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 66.

Functie Omschrijving

Voor deze functie dien je van alle markten thuis te zijn. Dynamiek en veelzijdigheid gegarandeerd!

Gasten ontvangen van jou service waar je u tegen zegt. Door jouw hospitality skills voelt iedereen zich welkom. Het kantoor zelf verzorg jij op-en-top. Van het aanschaffen van kantoormeubilair tot het beheren van de kantoorvoorraden. Jouw collega's grijpen nooit mis en door jouw toedoen is het kantoor een hele fijne en representatieve werkplek. Veiligheid is ook een belangrijk onderdeel van jouw functie. Je zorgt ervoor dat de interne organisatie voldoet aan alle gezondheids- en veiligheidsvoorschriften, geeft opvolging hieraan en bewaakt gemelde incidenten en houdt de evacuatieprocedures voor noodgevallen nauwlettend in de gaten. Ook zorg je deels voor de financiële rapportage en ben je tevens (mede)verantwoordelijk voor het projectbeheer in samenspraak en in overeenstemming met de gestelde budgetten en bedrijfseisen. Daarbij zie jij erop toe dat de gedragscodes worden nageleefd. Je zal de Facilitair Manager assisteren en ondersteunen bij de algemene administratieve taken. 

Kortom een zeer afwisselende baan voor een Alleskunner die als Office Manager of in een facilitaire of hospitality omgeving heeft gewerkt en toe is aan een nieuwe uitdaging!

Vereisten

HBO+ / WO opleiding MA AD/MER/Facility/Hospitality 
• Gedegen ondersteuners of facilitaire achtergrond
• Relevante werkervaring in een soortgelijke functie
• Kennis van veiligheidsprocedures en -voorschriften
• Uitstekende beheersing van de Engelse taal
• Scherp probleemoplossend vermogen
• Ervaring op managementniveau
• Servicegericht, faciliterend en proactief
Self-motivated en je hebt zelfvertrouwen
• Accuraat en een can do mentaliteit
• De skills en mindset in huis om te dealen met stressvolle situaties

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een project- / arbeidsovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vast contract bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Presenteren met zelfvertrouwen, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur jouw CV mét inspirerende motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 66! We houden van korte lijnen.


Solliciteer direct

  • Datum: 04-04-2019
  • Opleiding: HBO/WO
  • Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 32-40 uur
  • Vacature Per: 01-05-2019
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door