Naar de inhoud.

PA / Directie Ondersteuner, regio Zuidwest - VERVULD

Profiel

PA / Directie Ondersteuner, regio Zuidwest - VERVULD

Onze Partner zoekt een doener die deze 'klus' klaart zonder veel inwerktijd. Ben jij beschikbaar van 27 mei tot 26 juli 2019? Voor een opdracht op projectbasis zijn wij op zoek naar een Personal Assistant/Directie Ondersteuner, die snel op de bok zit en vervolgens de directeur gedurende deze periode met raad en daad bij kan staan voor 36 tot 40 uur per week. Woon jij in de omgeving van Rotterdam, Rhoon, Capelle aan den IJssel, Krimpen aan den IJssel, Hendrik-Ido-Ambacht, Vlaardingen, Rockanje, Hellevoetsluis, Nieuwerkerk aan den IJssel, Schiedam, Delft of Berkel en Rodenrijs? Ben jij op korte temijn beschikbaar? Uiteraard heb jij ervaring op directieniveau en heb jij aan een half woord voldoende. En natuurlijk laat jij je niet zo snel gek maken. Mooie klus nietwaar?! Mail jouw CV dan naar A2@Assistant2.nl of bel naar 088 022 23 11.

Functie Omschrijving

Als Personal Assistant van de directeur bij een gemeentelijk instelling ondersteun jij met de dagelijkse dingen. Jij beheert de inbox en alle acties die eruit voortvloeien en gaat hier pro-actief en alert mee om! Alles wat je op kan pakken, weg kan werken of af kan vinken handel je, na ruggespraak, zelfstandig af. De agenda? Het is jouw domein! Jij bewaakt doorgaans reguliere en ad hoc vergaderingen en overleggen voor en met de directeur en regelt en faciliteert daarnaast de benodigde zaken en ondersteuning. Daarbij ben jij verantwoordelijk voor de bereikbaarheid. Jij zorgt ervoor dat alle telefonische vragen rap beantwoord worden en zorgt ervoor dat de directeur doorlopend bereikbaar is. Jij bent tenslotte zijn steun en toeverlaat, dus telefoontjes, mailtjes, poststukken of een bezoekje, leid jij in goede banen. De deur staat altijd open en jouw collega's kunnen altijd binnenlopen. Jij begeleidt de bezoekers en verzorgt de dagelijkse informatievoorziening, zodat jouw directeur altijd voorbereid en compleet naar zijn meetings kan gaan. Gaaf toch zo'n job?!

Vereisten

Ben jij beschikbaar van 27 mei tot 26 juli 2019? Heb jij meerdere jaren ervaring op directieniveau? Draai jij je hand niet om voor administratieve taken in een complexe werkomgeving? Heb jij jouw Schoevers of een vergelijkbare opleiding, HBO MA of DS, MEAO diploma op zak? Weet jij je weg wel te vinden in de meest gebruikte Microsoft Office applicaties? Denk hierbij aan Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Maak jij je snel dingen eigen? En ben je een echte aanpakker? 

Mail jouw CV dan naar A2@Assistant2.nl of bel naar 088 022 23 11.

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Presenteren met zelfvertrouwen, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 11!


Solliciteer direct

  • Datum: 01-04-2019
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: Zakelijke dienstverlening /overheid
  • Werkweek: 36 tot 40 uur
  • Vacature Per: 27-05-2019
  • Werkervaring: assistant prof

Stuur Door

Stuur Door