Naar de inhoud.

Management Assistant / Steun en toeverlaat, regio Midden

Profiel

Management Assistant / Steun en toeverlaat, regio Midden

Voor één van onze Partners actief in de intergemeentelijke sociale dienstverlening regio Midden-Nederland zijn wij op korte termijn op zoek naar een Management Assistant die de steun en toeverlaat is voor het directie team. Het gaat om een functie van 32 uur per week voor een periode van minimaal 6 maanden die bij goed functioneren mogelijk kan uitlopen in een vaste aanstelling bij onze Partner. Het werkveld waarin onze Partner actief is, is volop in ontwikkeling en zij zijn dat dus ook. Dit betekent soms pionieren en uitproberen. En dat vind jij nu juist heel leuk! Onze ideale Management Assistant / Zelfstarter komt uit de omgeving van Nieuwegein, Maarssen, Houten, Utrecht, Zeist, Amersfoort, Soest, Veenendaal of Hilversum. Ben jij de resultaatgerichte Ontzorger die wij zoeken? Mail dan jouw CV met motivatie waarom onze Partner voor jou moet kiezen naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 44. Wehouden van korte lijnen.

Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%!

Functie Omschrijving

Kunnen mensen op jou bouwen? In deze functie ben je namelijk de steun en toeverlaat voor het directie team, bestaande uit de directeur en de adjunct-directeur. En ben jij een verademing om mee samen te werken? In de ondersteuning voor de directeur en het bestuur werk je nauw samen met de bestuursadviseur. Daarnaast vorm je een duo met een collega Management Assistent en geef je samen met haar het secretariaat van het management vorm en inhoud. Concreet betekent dit agenda- en mailboxbeheer, bestuursvergaderingen plannen en stukken verzamelen, ook voor het MT bereid je overleggen voor en deze notuleer je. Uiteraard stel jij samen met het team een aktiepuntenlijst op, die je vervolgens op gepaste wijze bewaakt met het gewenste resultaat. Daarnaast ben jij het visitekaartje en de toegangspoort voor de directie. Je pakt je secretariële en administratieve taken voor hen proactief op waar nodig. De directie kan van jou op aan; een echte Regelaar waar men op kan rekenen en blind op kan varen.

Vereisten

Wij ontvangen graag jouw CV wanneer jij HBO werk- en denkniveau en minimaal drie jaar ervaring in dit vak hebt. Je bent een zelfstandige professional die discreet en accuraat het werk doet en je bent dienstverlenend zonder aan daadkracht in te boeten. Ondersteunen, maar ook een steun en toeverlaat en je weet van aanpakken. Maar bovenal ben je flexibel, vrolijk en proactief. Herken jij jezelf hierin en durf jij het aan om te solliciteren? Mail dan zeker jouw CV met een korte maar krachtige motivatie, waarom wij én onze Partner voor jou moet kiezen, naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 44.

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media, PR Masterclass en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 44! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 29-12-2018
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: Intergemeentelijke sociale dienstverlening
  • Werkweek: 32 uur
  • Vacature Per: 28-01-2019
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door