Naar de inhoud.

Management Assistant / Alleskunner, regio Randstad

Profiel

Management Assistant / Alleskunner, regio Randstad

Samen met onze Partner, een klein kantoor met een informele bedrijfscultuur, in een gezellige winkelstraat met 10 medewerkers en aan het groeien, zijn wij op zoek naar een Management Assistant, een topper die communicatief én administratief sterk is. Het gaat (voor nu) om een functie van 24-32 uur, doorgroeien naar een fulltime dienstverband is mogelijk. Als je woont in de buurt van Den Haag, Leidschendam, Nootdorp, Scheveningen, Gouda, Rijswijk of Leiden is het bedrijf van onze Partner goed bereikbaar. Ben jij de stralende persoonlijkheid die wij samen met onze Partner zoeken? Mail dan zeker jouw CV met een krachtige motivatie, waarom wij én onze Partner voor jou moet kiezen, naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 33.

Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%!

Functie Omschrijving

Als Alleskunner met een stralende persoonlijkheid en goede people skills vind jij het heerlijk om gasten en relarties te ontvangen. Door jou voelt iedereen zich welkom bij de organisatie zowel aan de telefoon als op kantoor. Back-office werkzaamheden voer je zelfstandig uit en waar mogelijk neem je zoveel mogelijk taken uit handen van de directie. Organiseren zit in jouw bloed; vergaderingen, lunches en events. Notuleren, bewaken van actiepunten en agendabeheer doe jij op je sloffen. En zit iemand verlegen om een rol plakband? Geen paniek, jij hebt 'm in de tussentijd al voor je collega vervangen. Maar dat is nog niet alles, want jij bent namelijk ook een administratief wonder. Je maakt heldere overzichten en legt dossiers aan van de bedrijfsadministratie zodat het management weet waar ze op moeten sturen. Wat zouden ze ook zonder je moeten?! Facturatie doe je ook. Jij doet eigenlijk alles. Samen in een team met een collega Assistant en een collega Officemanager. Ben jij deze waardevolle Alleskunner die wij zoeken?

Vereisten

 Jij bent:

  • Een stralende persoonlijkheid met goede people skills
  • een echte gastvrouw
  • Een organisatie talent pur sang
  • Zo'n Assistant die echt alles kan, Multitasker

En omdat jij alles kan, heb jij:

  • HBO/MBO plus werk- en denkniveau
  • Kennis van bedrijfsadministratie 
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Brede kennis van MS Word, MS Excel en Outlook

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media, Spice your career en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 33! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 01-12-2018
  • Opleiding: HBO/MBO plus
  • Branche: gezondheidszorg
  • Werkweek: 24 -32 uur
  • Vacature Per: 02-01-2019
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door