Naar de inhoud.

Assistant / gastvrouw - receptionist, 24 uur p/w, regio Noordwest - NIEUW

Profiel

Assistant  / gastvrouw - receptionist, 24 uur p/w, regio Noordwest - NIEUW

Samen met onze internationale Partner zijn wij op korte termijn op zoek in de regio Noordwest - Nederland waar ook Amstelveen, Zaandam, Aalsmeer, Purmerend, Hoofddorp, Haarlem, Badhoevedorp, IJmuiden, Weesp, Naarden en Almere toe behoren, naar een Assistant / Gastvrouw die 3 dagen per week (Di, Woe en Do) beschikbaar is. In deze functie run je de receptie, ontvang je gasten en organiseer jij mede de dagelijkse en wekelijkse events. Je beheerst de Engelse taal uitstekend in zowel woord als geschrift. Uiteraard sta jij stevig in je schoenen en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Je komt te werken in een mooie, professionele omgeving waar hard wordt gewerkt en waar collega's informeel met elkaar om gaan. Interesse? Mail jouw CV dan naar A2@Assistant2.nlHet prachtige kantoorpand van onze Partner is goed bereikbaar met OV. 

Functie Omschrijving

Wij zijn samen met onze internationale Partner op zoek naar een efficiënt werkende Assistant / Gastvrouw. In deze functie run je de receptie en rapporteer je aan het hoofd van de receptie. Jouw manier van werken is effectief en efficiënt. Het is belangrijk dat jij je goed bewust bent van veiligheid in zijn algemeenheid. Een noodevacuatie uitvoeren is dan ook voor jou geen probleem. Je bent onder andere verantwoordelijk voor het aannemen en doorzetten van zowel telefoon als e-mailverkeer, je ontvangt bezoekers en schrijft deze op de juiste wijze in en uit. Je beheert de planning voor de vergaderruimtes en zorgt dat de ruimtes op orde zijn. Verder ondersteun jij jouw leidingevende met het coördineren van reparaties en onderhoud aan het bedrijfspand en het beheren van de kantoorartikelen. Uiteraard spring je bij waar nodig en pak jij proactief zaken op die voor je voeten komen. Gevraagd én ongevraagd.  In deze internationale omgeving is het van groot belang dat jouw Engels uitstekend is. In zowel woord als geschrift.

Vereisten

  • Jij hebt ervaring als Assistant / OM of Gastvrouw
  • Ervaring met het runnen van een receptiedesk is een pré
  • Jij hebt uitstekende mensenkennis en kan op elk niveau communiceren
  • Word, Excel en PowerPoint kennen geen geheimen voor je
  • Jij hebt een probleemoplossend vermogen en maakt gemakkelijk beslissingen
  • Bij jou is de klant altijd koning
  • Jij hebt een goed inlevingsvermogen
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers jij uitstekend

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Presenteren met zelfvertrouwen, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even Assistant2 voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 22! Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 01-10-2018
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: Internationale zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 24 uur, dinsdag, woensdag en donderdag
  • Vacature Per: 01-10-2018
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door