Naar de inhoud.

Proactieve Management Assistant, regio Zuidwest

Profiel

Proactieve Management Assistant, regio Zuidwest

Voor één van onze Partners in de regio Zuidwest-Nederland zijn wij op korte termijn op zoek naar een Management Assistant die van aanpakken houdt en een managementteam kan ontzorgen. Het gaat om een fulltime (36 uur per week) functie. Onze favoriet komt uit de omgeving van Barendrecht, Rotterdam, Papendrecht, Zwijndrecht, Henrik-Ido-Ambacht, Spijkenisse, Rhoon of Capelle a/d IJssel. Ben jij dé resultaatgerichte management ondersteuner die wij zoeken en wil je in teamverband werken aan projecten en ontwikkelingen? Mail dan jouw CV en motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 11.

Functie Omschrijving

Wij zijn met onze Partner op zoek naar een proactieve en enthousiaste Management Assistant. Als Ondersteuner ontzorg je de managers. Je beheert de agenda van de manager, plant afspraken in en bewaakt zo nodig de afhandeling daarvan. Verder zul je vergaderingen en afdelingsbijeenkomsten organiseren en op verzoek ook notuleren. Ook bewaak je uit de vergadering voortvloeiende actiepunten en afspraken. Je beheert het archief van relevante stukken, voert in de administratie relevante gegevens in en bewaakt deze voor de managers en de afdeling. Verder neem je binnenkomende (telefoon)gesprekken aan en handelt deze waar mogelijk zelfstandig af. Tot slot ben je natuurlijk het visitekaartje van de afdeling en loop je op de afdeling rond, met een grote en brede glimlach.

Voor de managers ben jij een echte 'ontzorger' en je bent het visitekaartje van de afdeling. Reageer per mail als jij jezelf in het profiel herkent A2@Assistant2.nl.

Vereisten

• Je bent in het bezit van een MBO+ of HBO diploma MA / AD of soortgelijk
• Je bent een topper in MS-Office
• Je bent een echte aanpakker
• Je bent flexibel en je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit
• Je bent integer, klantgericht en stressbestendig
• Je bent resultaatgericht en gediciplineerd
• Je bent een teamplayer die graag samenwerkt
• Je kunt goed plannen en organiseren en beschikt over veel aanpassingsvermogen

Ben jij dé integere aanpakker waar wij enthousiast van worden? Reageer dan snel! A2@Assistant2.nl.

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een project- / arbeidsovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen.
Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 11! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 24-05-2018
  • Opleiding: HBO MA AD /MER / HRM
  • Branche: Gemeentelijke overheid
  • Werkweek: 32 - 36 uur
  • Vacature Per: 24-05-2018
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door