Naar de inhoud.

Management Assistant / Alleskunner 24 uur per week, regio Zuidwest - VERVULD

Profiel

Management Assistant / Alleskunner 24 uur per week, regio Zuidwest - VERVULD

Voor één van onze culturele Partners in regio Zuidwest-Nederland zijn wij per direct op zoek naar een Management Assistant die affiniteit heeft met het HR werkveld en die met lief en leed de organisatie wil ondersteunen. Het gaat om een parttime (24 uur per week) functie. Onze favoriet komt uit de omgeving van Barendrecht, Rotterdam, Papendrecht, Zwijndrecht, Schiedam, Dordrecht, Henrik-Ido-Ambacht, Spijkenisse, Rhoon of Capelle a/d IJssel. Ben jij dé Alleskunner die wij zoeken en wil je werken in een culturele omgeving? Mail dan jouw CV en motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 11.

Functie Omschrijving

Samen met onze Partner in de culturele sector zijn wij per direct op zoek naar een pro actieve Management Assistant. Samen met een collega zul je ondersteuning bieden aan de directie, aan het MT en aan HR. Geen dag zal er hetzelfde uitzien door de divsersiteit in het takenpakket.

Van de Management Assistant wordt verwacht dat hij/zij de directie, de MT-leden en de HR adviseur op een efficiënte en enthousiaste wijze ondersteunt. De werkzaamheden hebben grotendeels een organisatorisch en administratief karakter. Je zult onder andere verantwoordelijk zijn voor het plannen en notuleren van vergaderingen, complex agendabeheer, boeken van reizen, het bijhouden van het digitale en het papieren archief en het behandelen van correspondentie. Bovendien zul je fungeren als gastvrouw en ben je het eerste aanspreekpunt voor de directie. Ook zul je contact onderhouden met externe relaties zoals bijvoorbeeld leveranciers, sponsoren etc. Tot slot zul je de taken van de HR adviseur overnemen tijdens haar afwezigheid.

Al met al zoeken wij een alleskunner die met lief en leed de organisatie ondersteunt. Mail je CV naar  A2@Assistant2.nl

Vereisten

• Afgeronde HBO opleiding MA AD/MER/HR
• Gedegen ondersteuners achtergrond
• Relevante werkervaring in een soortgelijke functie 3 tot 5 jaar
• Goede communicatieve vaardigheden in zowel het Nederlands als het Engels
• Kennis van Microsoft Office Excell, PowerPoint
• Bekendheid met salarisadministratie 
• Affiniteit met Social Media en CRM systemen
• Enige kennis van arbeidsrecht en wet- en regelgeving
• Een flexibele, proactieve en dienstverlenende instelling
• Accuraat, can do mentaliteit en creatief ingesteld

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een projectovereenkomst voor de periode dat jij via Assistant2 bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Bovendien bieden wij jou bij de start van onze samenwerking direct een op jouw lijf geschreven Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen.
Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail, uiteraard met een goede motivatie waar wij heel erg enthousiast van worden, samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl. Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken via: 088 022 23 11. Wij staan 24 uur per dag open voor jouw sollicitatie. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 14-05-2018
  • Opleiding: HBO MA AD /MER / HRM
  • Branche: Culturele sector
  • Werkweek: 24 uur
  • Vacature Per: 14-05-2018
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door