Naar de inhoud.

Administratieve Assistant/ Ondersteuner WMO, regio Randstad - VERVULD

Profiel

Administratieve Assistant/ Ondersteuner WMO, regio Randstad - VERVULD

Voor één van onze Partners in de regio Randstad zijn wij begin juni 2018 op zoek naar een Administratieve Assistant met enige ervaring en kennis van de WMO. Het gaat om een project, parttime (28 tot 30 uur per week) functie. Onze favoriet komt uit de omgeving van Den Haag, Delft, Zoetermeer, Gouda, Pijnacker, Nootdorp, Voorburg, Rijswijk of WaddinxveenBen jij dé administratieve aanpakker die wij zoeken? Mail dan jouw CV en motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 33.

Functie Omschrijving

Wij zijn samen met onze Partner op zoek naar een Administratieve Ondersteuner van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning. Het gaat om een afwisselende job met een maatschappelijk karakter, waarbij je ondersteunende taken afwisselt met uitvoerende taken. Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de algemene mailbox van de administratie. Vanuit deze mailbox wordt onderling het werk verdeeld. De werkzaamheden bestaan onder andere uit het verwerken van (aan)meldingen van de WMO, wijzigingen van cliënten die willen wisselen van zorgaanbieders, het registreren van vrij inzetbare voorzieningen, en beëindigen van WMO- voorzieningen. Ook heb je direct contact met externen.  Het controleren van WMO facturen en het overleggen met de WMO-consulenten behoren ook tot je uitgebreide en afwisselende takenpakket.

Ben jij die echte secure, sociale aanpakker? Dan is deze functie echt iets voor jou!

Vereisten

• Jij hebt minimaal een MBO diploma
• Jij hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van WMO en PGB 
• Jij bent flexibel in je werktijden, vrijdag is een verplichte werkdag
• Jij hebt werkervaring met Suite4Werk en Key2Zaken
• Jij hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel
• Jij kunt goed klantgericht werken
• Jij bent resultaatgericht in denken en handelen 
• Jij kunt goed samenwerken en overleggen
• Jij beheerst het Nederlands uitstekend in zowel woord als geschrift

Arbeidsvoorwaarden

  •  Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
  • Van Assistant2 ontvang jij een project- /arbeidsovereenkomst voor de periode dat jij via Assistant2 bij onze Partner werkzaam bent
  • Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
  • Bovendien bieden wij jou bij de start van onze samenwerking direct een op jouw lijf geschreven Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk Schrijven.

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen
. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail, uiteraard met een goede motivatie waarvan wij heel erg enthousiast worden, samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl. Uiteraard kun je ons ook telefonisch bereiken via: 088 022 23 33. Wij staan 24 uur per dag open voor jouw sollicitatie. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 04-05-2018
  • Opleiding: MBO
  • Branche: Gemeentelijke overheid
  • Werkweek: 28 tot 30 uur
  • Vacature Per: 01-06-2018
  • Werkervaring:

Stuur Door

Stuur Door