Naar de inhoud.

Pietje precies/ Administratieve Assistant, regio Noordwest

Profiel

Pietje precies/ Administratieve Assistant, regio Noordwest

Voor één van onze internationale Partners – actief in de zakelijke dienstverlening in regio Noordwest-Nederland - zijn wij per direct op zoek naar een Administratieve Ondersteuner/ Assistant voor de afdeling Finance. Het gaat om een fulltime functie Onze favoriet komt uit de omgeving van Badhoevedorp, Castricum, Weesp, Nieuw Vennep, Kaag, Mijdrecht, Wilnis, Kudelstaart, De Kwakel, Abcoude, Amsterdam, Hoofddorp, Baambrugge, Amstelveen, Leimuiden of Uithoorn. Ben jij een pietje precies en ben jij een kei in het analyseren van data? Mail dan jouw CV en motivatie naar A2@assistant2.nl of bel 088 022 23 22.

Functie Omschrijving

Samen met onze Partner in zijn wij per direct op zoek naar een precieze Administratieve Assistant voor op de Finance afdeling. Je bent hier verantwoordelijk voor het onderhouden, beoordelen en verrijken van de klantdata. Hierbij maak je gebruik van interne en externe databronnen. Je zult maandelijks veranderingen in klantgroepsstructuren beoordelen en je verricht de noodzakelijk aanpassingen in het klantbestand. De werkzaamheden zullen bestaan uit het accuraat en gestructureerd verwerken van cliëntverzoeken, het zelfstandig inrichten, uitvoeren en controleren van diverse administratieve werkzaamheden omtrent klant master data. Bovendien zul je de administratie ondersteunen door middel van het invoeren van administratieve gegevens en het controleren hiervan. Tot slot zul je documenten opstellen ten behoeve van werkprocessen en grote excelbestanden verwerken. Herken jij jezelf in het bovenstaande en ben jij dei perfectionist waar wij naar op zoek zijn?? Stuur dan je CV naar A2@Assistant2.nl.

Vereisten

• MBO/HBO werk- en denkniveau
• Minimaal inzetbaar voor een periode van 6 maanden 
• Jij bent 40 uur per week beschikbaar
• Jij bent ambitieus en collegiaal
• Jij kan goed overweg met MS Office en dan met name met Excel
• Jij beheerst zowel de Nederlandse - als de Engelse taal uitstekend in zowel woord als geschrift
• Jij hebt ervaring met rapporteren, processen managen, organiseren en
• Jij denkt in oplossingen en bent zeer accuraat
• Jij bent organisatorisch gedreven 

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeidsovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Indien gewenst, stellen wij tijdelijk één van onze Fiats 500 ter beschikking 
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt zoals Timemanagement, Assertiviteit, Creatief schrijven en ook Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen
. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 22! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 02-05-2018
  • Opleiding: HBO/MBO
  • Branche: Internationale Zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 40 uur
  • Vacature Per: 02-05-2018
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door