Naar de inhoud.

Administratieve Assistant, regio Noord-Holland

Profiel

Administratieve Assistant, regio Noord-Holland

Voor één van onze internationale Partners – actief in de zakelijke dienstverlening en gevestigd aan de ring Amsterdam - zijn wij per direct op zoek naar een gedreven, administratieve Ondersteuner / Assistant voor de Screeningdesk. Het gaat om een fulltime (40 uur per week) functie met een salarisindicatie tussen de 2.300 en 2.600 euro per maand, die bij gebleken geschiktheid uitloopt in een vast contract bij onze Partner. Onze favoriet komt uit de omgeving van Badhoevedorp, Castricum, Weesp, Nieuw Vennep, Kaag, Mijdrecht, Wilnis, Kudelstaart, De Kwakel, Abcoude, Amsterdam, Hoofddorp, Baambrugge, Amstelveen, Leimuiden of Uithoorn. Indien gewenst, stellen wij tijdelijk één van onze Fiats 500 ter beschikking ter overbrugging. Uiteraard is het ook mogelijk om met het openbaar vervoer te reizen. Jij bent een positivo en bent een kei in jouw vak, hebt al enige ervaring opgedaan in een administratieve functie en bent klaar voor de volgende stap! Interesse? Mail dan jouw CV en motivatie naar A2@assistant2.nl.

Functie Omschrijving

Je komt te werken op een jonge, gedreven afdeling (screeningdesk), welke valt onder de HR tak van onze Partner. Samen met nog twee gedreven collega’s (waarvan jij er met één nauw samenwerkt) zorg jij ervoor dat de zaken binnen deze afdeling geregeld worden. Een mooie functie, waarbij er voldoende ruimte is voor jouw eigen inbreng en waar eigen initiatieven enorm worden toegejuicht!
De werkzaamheden zijn divers, maar ook routinematig. Zo houd jij je onder meer bezig met het opstellen van overzichtslijsten in Excel, waarmee de screeningsprocedures van medewerkers gemonitord worden. Belangrijk, want op deze manier kun jij jouw collega’s helpen herinneren de zaken af te ronden en de deadlines bewaken. Tevens ook belangrijk omdat de klant strenge eisen stelt aan het screeningsbeleid. Ook het opvragen, digitaal opslaan, printen, beoordelen en archiveren van screeningsrapporten van medewerkers, behoort tot jouw werkzaamheden. Daarnaast meld jij de medewerkers aan bij de externe partij waarbij een screening doorlopen dient te worden, beoordeel en onderteken jij werkgeversverklaringen, beantwoord jij vragen van medewerkers en de externe screeningspartij (via de mail, telefonisch en nú) en ondersteun jij de teamleider van de screeningdesk. Genoeg te doen dus!

Vereisten

• Jij hebt met succes een mbo4 opleiding (administratief) afgerond. Diploma op zak dus!
• Jij hebt al enige administratieve ervaring (1 à 2 jaar) in een ondersteunende functie opgedaan
• Jij hebt een positieve mindset en wilt graag leren en jezelf ontwikkelen
• Jij bent op zoek naar een functie met voldoende ontwikkelmogelijkheden
• Jij beschikt over goede communicatieve vaardigheden
• Jij beheerst zowel de Nederlandse - als de Engelse taal uitstekend in woord en geschrift
• Jij bent organisatorisch gedreven, houdt van regelmaat en hebt een enorme passie voor de dingen die jij doet
• Excel kent voor jou geen geheimen
• Jij bent gedisciplineerd, integer, open, toegankelijk en kan zowel zelfstandig als in teamverband goed werken

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Indien gewenst, stellen wij tijdelijk één van onze Fiats 500 ter beschikking ter overbrugging
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt zoals Timemanagement, Assertiviteit en ook Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 22! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 01-05-2018
  • Opleiding: MBO/HBO
  • Branche: Internationale Zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 40 uur
  • Vacature Per: 01-05-2018
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door