Naar de inhoud.

Assistant Legal & Compliance regio Noordwest Nederland

Profiel

Assistant Legal & Compliance regio Noordwest Nederland

Voor één van onze internationale Partners in de regio Noordwest-Nederland zijn wij per 9 april 2018 op zoek naar een Legal & Compliance Assistant. Het gaat om een project van 7 tot 8 weken. Onze favoriet komt uit de omgeving van Amsterdam, Uithoorn, Zwanenburg, Haarlem, Zandvoort, Hoorn, Heemstede, Heemskerk, Badhoevedorp, Zaandam, Amstelveen, Nieuw-Vennep of omstreken. 

Ben jij dé secure aanpakker die wij zoeken? Mail dan jouw CV en motivatie naar A2@assistant2.nl of bel 088 022 23 22.

Functie Omschrijving

In deze functie gaat het om het ondersteunen van twee afdelingen, namelijk Legal & Compliance en Tax.

 Algemene taken voor zowel Legal & Compliance als voor Tax: Het fungeren als communicatie/coördinatiepunt van de afdelingen door onder meer: Het verzorgen van de ontvangst van bezoekers, met inbegrip van het boeken van vergaderruimten, opstellen van een (concept-)agenda, alsmede het opvragen van vergaderstukken en samenstellen en verspreiden van vergaderdossiers. Het telefonisch te woord staan van relaties en het aannemen/ afhandelen van boodschappen. Het verlenen van algemene administratieve en afdeling ondersteunende werkzaamheden.

Voor Legal: De zorg voor het juridisch-administratieve secretariaat van de tot de organisatie behorende Nederlandse rechtspersonen, vennootschappen en fondsen, met collegiale begeleiding en afstemming binnen de juridische afdeling en meer in het bijzonder: Het begeleiden van notarieel te verrichten werkzaamheden, zoals legalisaties. De administratieve verwerking van nieuwe inschrijvingen van en wijzigingen bij de Nederlandse rechtspersonen, vennootschappen en fondsen binnen de organisatie (algemene gegevens, functionarissen) in de eigen (database-)administraties en bij de Kamer van Koophandel. De administratieve verwerking van de aandelentransacties in de bedoelde rechtspersonen, vennootschappen en fondsen. De vervulling van een algemene vraagbaakfunctie voor de interne organisatie voor onder andere corporate data, aan de hand van de eigen (database)administraties, handelsregister-uittreksels e.d. De zorg voor een ordelijke en toegankelijke fysieke en digitale archivering van de documenten en correspondentie binnen het vennootschapssecretariaat.

Voor Compliance:  Het verlenen van administratieve ondersteuning in het kader van financieel rechtelijke bewaking en advisering, met name voor de vergunning houdende en aan overheidstoezicht onderworpen entiteiten in Nederland. Het verlenen van administratieve assistentie bij de uitvoering van de gedragscompliance

Vereisten

 • HBO/WO werk- en denkniveau
• Minimaal 3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur opgedaan binnen een (internationale) complexe werkomgeving op een juridisch georiënteerde afdeling
• Zowel zelfstandig kunnen werken als in een team!
• Communicatief vaardig
• Kwaliteitsgericht, accuraat en dienstverlenend
• Proactief, hands-on mentaliteit
• Uitstekende beheersing van Word, Excel, PowerPoint, Outlook en SharePoint
• Goede beheersing van Nederlands en Engels in zowel woord als geschrift

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op jouw lijf geschreven Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Creatief Schrijven en Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een enthousiaste motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 22. Reageren kan uiteraard 24 uur per dag. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 08-04-2018
  • Opleiding: HBO/WO
  • Branche: Internationaal
  • Werkweek: 32 uur
  • Vacature Per: 09-06-2018
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door