Naar de inhoud.

Office Manager / Alleskunner, regio ROTTERDAM - NIEUW

Profiel

Office Manager / Alleskunner, regio ROTTERDAM - NIEUW

Voor een van onze Partners in de zakelijke dienstverlening Regio Rotterdam zijn wij op zoek naar een gedreven allekunnende Office Manager / Spin in het web / Ontzorger. Onze Partner is gevestigd in een hip pand in het centrum van Rotterdam en is goed bereikbaar met OV. Het team waarin je werkt is jong en zit vol ambities. Er heerst een informele bedrijfscultuur. Interesse? Stuur jouw CV en een korte motivatie naar A2@assistant2.nl!

Functie Omschrijving

Jouw taken bestaan ondermeer uit het beheren van de agenda's, ontvangen van bezoek, maken van gespreksnotities bij belangrijke meetings en de follow-up hiervan, bewaken van ondermeer de verjaardagen en de opvolging daarvan, regelen van alles in en om het kantoorzaken (facilitair) zoals voorraad beheer: water, koffie, thee, fruit, papier, stickers et cetera. Het netjes houden van kantoor, bewaking en indeling agenda vergaderruimten, bewaking vrije dagen en signalering hiervan, beheer website FAQ en verbeterpunten aandragen, stukje analyse concurrentie etc. Kortom een veelzijdige en uitdagende baan voor 6,5 uur per dag over 5 dagen per week of 4 dagen van 8 uur.

Vereisten

• Jij hebt succesvol een MBO of HBO opleiding afgerond. Diploma op zak dus!
• Jij hebt 1 – 3 jaar relevante werkervaring
• Jij bent 32 uur per week beschikbaar
• Jij hebt geen 9 tot 5 mentaliteit
• Jij bent flexibel, proactief en beschikt over uitstekende hospitality skills
• Jij bent klantgericht en hebt goede communicatieve vaardigheden
• Jij bent representatief, nauwkeurig, neemt graag zelf het initiatief en werkt graag met mensen
• Jij bent goed in het bewaren van het overzicht en prioriteiten stellen
• Jij kan goed zelfstandig werken, maar bent daarnaast ook een echt teamplayer
• De Nederlandse en de Engelse taal beheers jij uitstekend in zowel woord als geschrift
• Jij hebt ervaring met social media en verschillende informatiesystemen
• Ervaring met PR en communicatie? Dat is een absolute pré!
• Jij bent handig met computers en software (Windows10, Microsoft Office pakket)

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit en ook Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 11. Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 27-03-2018
  • Opleiding: MBO4/HBO
  • Branche: Zakelijke dienstverlening / telecom
  • Werkweek: 32 uur 4 of 5 dagen
  • Vacature Per: 27-03-2018
  • Werkervaring:

Stuur Door

Stuur Door