Naar de inhoud.

Zelfstandige Office Manager / Assistant / Multitasker, regio Noordwest - NIEUW

Profiel

Zelfstandige Office Manager / Assistant / Multitasker, regio Noordwest - NIEUW

Voor één van onze internationale Partners in de zakelijke dienstverlening zijn wij op zoek naar een Office Manager /  Assistant / Multitasker. Het gaat om een fulltime functie (40 uur per week) die bij goed functioneren kan uitlopen in een vaste aanstelling bij onze Partner. Onze topper komt uit regio Noordwest- Nederland waar Amsterdam, Uithoorn, Abcoude, Badhoevedorp, Haarlem, Mijdrecht, Zwanenburg, Zandvoort, Hoorn, Heemstede, Heemskerk, Amstelveen, Kudelstaart, Alkmaar en Nieuw-Vennep ook toe behoren. Interesse in deze baan die uiloopt in een vast contract? Mail naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 22.

Functie Omschrijving

Onze Partner is op zoek naar een Office Manager, Multitasker, een Assistant met een goed verstand die van aanpakken weet. Het gaat hier dan ook om een zeer veelzijdige baan. Alle facetten van het moderne werken als ondersteuner komen aan bod. Van HR tot Facilitair, Office Support en ook communicatie (Social media). Je komt te werken in een hecht team met veel verschillende persoonlijkheden. In deze functie kom je uitdagingen tegen, die vragen om een zeer zelfstandige en proactieve houding en een goed probleemoplossend vermogen. Omdat een gedeelte van het werk in het Engels zal zijn, is het belangrijk dat je Engels uitstekend is. We zoeken een Alleskunner die naast lastige problemen en gecompliceerde werkzaamheden ook gsten ontvangt en voor koffie en thee zorgt. Hierbij is het belangrijk dat je geen 9 tot 5 mentaliteit hebt en uitdagingen niet uit de weg gaat. 

Vereisten

  • Jij hebt een afgeronde HBO/WO opleiding
  • Je hebt werkervaring als Ondersteuner in een klein team
  • Je beheerst de Engelse en Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift
  • Je bent fulltime beschikbaar
  • Je bent een zelfstandige aanpakker
  • Je bent flexibel
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Je bent een hands-on type
  • Je kunt omgaan met diverse persoonlijkheden
  • Je bent proactief
  • Je bent secuur en hebt oog voor detail

Arbeidsvoorwaarden

  • Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
  • Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
  • Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
  • En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
  • Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.


Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 22! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 26-07-2018
  • Opleiding: HBO OM / MA / DS / Facilitair
  • Branche: Zakelijke dienstverlening internationaal
  • Werkweek: 40
  • Vacature Per: 26-07-2018
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door