Naar de inhoud.

Teamplayer / Assistant, regio Randstad Den Haag

Profiel

Teamplayer / Assistant, regio Randstad

Voor één van onze Partners, een zakelijke dienstverlener (Internationaal) in de regio Randstad zijn wij op zoek naar een gedreven en ambitieuze Teamplayer / Ondersteuner met hospitality genen. Je beschikt over een hands-on mentaliteit en bent communicatief vaardig. Ben jij op zoek naar een vaste baan voor 32 of 40 uur per week en voldoe jij aan de onderstaande criteria? Stuur dan jouw CV naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 33

Functie Omschrijving

Onze juiste kandidaat is een professionele, representatieve, gastvrije en integere ondersteuner met een praktische instelling. Je vindt het leuk om meerdere managers/adviseurs te ondersteunen en je schakelt snel. Je bent accuraat, neemt initiatief en weet altijd de juiste prioriteiten te stellen. Je behoudt te allen tijde overzicht en je beweegt je gemakkelijk op uiteenlopend niveau. Je bent flexibel ingesteld en je beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden. Je voelt je betrokken en je bent empatisch. Je bent zowel een doener als een denker en herkent (commerciële) belangen. Je bent loyaal, representatief en een organisator pur sang. Je vindt het fijn om in teamverband te werken en draagt graag bij aan de uitstekende sfeer. Samen met een collega beman je de receptie, ontvang je externen op een gastvrije manier en zorg je voor een perfect lopende backoffice. Je beheert de agenda's, verzorgt de correspondentie en houdt uiteenlopende dossiers up to date. Je hebt veelvuldig telefoonverkeer met relaties en anderen en je bewaakt de email van jouw managers. Waar mogelijk anticipeer je hier zo zelfstandig mogelijk op. Samen met jouw collega ben je het eerste aanspreekpunt en je vindt het daarom leuk om als echt visitekaartje te fungeren. Waar mogelijk, ondersteun je ook bij een aantal office management taken (bestellen van kantoorartikelen, representativiteit van het kantoor, etc.). Kortom, een zeer veelzijdige, afwisselende baan voor een uiterst servicegericht Assistant van nu. 

Vereisten

Onze topper voldoet aan de volgende criteria: 
Een afgeronde opleiding op HBO OM/MA AD niveau
Aantoonbare werkervaring (circa 4 jaar) als Management Assistant binnen zakelijke dienstverlening.
Uitstekende beheersing van MS Office.
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Beschikbaar 32 – 40 uur per week (woensdag vrij is mogelijk).
Bij voorkeur op korte termijn beschikbaar
Woonachtig in directe omgeving van Den Haag.

Reageer snel met jouw CV naar A2@Assistant2.nl. We maken graag een afspraak voor een kennismakingsgesprek.

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Social Media en Effectief zakelijk schrijven.

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 33! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 08-05-2018
  • Opleiding: HBO MA AD /MER / HRM
  • Branche: Zakelijke dienstverlening/ Internationaal
  • Werkweek: 32 of 40 uur
  • Vacature Per: 08-05-2018
  • Werkervaring: expert

Stuur Door

Stuur Door