Naar de inhoud.

Project (Facilitair) Assistant, regio Zuidoost-Nederland

Profiel

Project (Facilitair) Assistant, regio Zuidoost-Nederland

Voor één van onze Partners in de regio Zuidoost-Nederland, waartoe onder andere Oirschot, Boxtel, Kasteren, Schijndel, Veghel, Sint-Oedenrode, Gemert, Helmond, Stiphout, Eindhoven, Veldhoven en Valkenswaard behoren, zijn wij op zoek naar een zelfverzekerde en energieke Project (Facilitair) Assistant. Het gaat om een baan voor 40 uur per week, waarbij jij bij uitstekend functioneren een vaste aanstelling krijgt bij onze Partner. Interesse? Stuur jouw CV en een korte motivatie naar A2@assistant2.nl!

 

Functie Omschrijving

Als Facilitair Assistant ga jij bij onze Partner de Facilitair Manager ondersteunen bij zaken op uiteenlopend gebied, zoals boekhouding en financiën, onderhoud, leverancierstoezicht en inkoop van materiaal. Indien nodig verleen jij ook ondersteuning aan het team. Jij zorgt ervoor dat je aan de verwachtingen van onze Partner voldoet door een uitstekende klantenservice te bieden. Jouw dagen zijn nooit saai met zeer uiteenlopende en uitdagende werkzaamheden, zoals het bieden van ondersteuning bij contact met aannemers op locatie, het assisteren bij de inkoop van diensten en het assisteren bij financiële processen. Jij ondersteunt bij de bewaking van uitgaven, houdt daarbij het budget goed in de gaten en zorgt daarnaast voor een snel en nauwkeurig beheer van bestellingen. Ook voer jij in samenspraak inspecties en beoordelingen van locaties uit om ervoor te zorgen dat alle procedures van onze Partner worden gehandhaafd. Jij streeft ernaar om kosten te verlagen en zoekt dan ook continu naar manieren om het een en ander te verbeteren. Ook ondersteun jij vanzelfsprekend bij het maken van de nodige rapportages. Kortom een uitdaging op zich....

Vereisten

• Jij hebt succesvol een HBO/wo opleiding afgerond. Diploma op zak dus!
• Jij hebt een ‘firm first’ mindset
• Jij hebt een klantgerichte instelling en ervaring op het gebied van relatiemanagement
• Jij hebt ervaring met projectmanagement en beschikt over goede organisatievaardigheden
• Jij bent zelfgemotiveerd, zelfverzekerd en energiek
• Jij bent flexibel en in staat om jezelf aan te passen aan snel veranderende situaties
• Jij werkt doelgericht
• Jij hebt de nodige ervaring opgedaan op het gebied van inkoop en eigendom gerelateerde velden
• Jij hebt kennis van locale vereisten op het gebied van gezondheid en veiligheid op het werk, kritieke faciliteiten en leverancierbeheer voor gespecialiseerde diensten is een voordeel
• Ervaring in faciliteiten, vastgoedbeheer of de horeca? Dat is een absolute voorkeur!
• Jij beschikt over goede communicatieve vaardigheden, bent goed in het geven van presentaties en bent daarnaast ook een actieve luisteraar
• De Engelse en de Nederlandse taal beheers jij uitstekend in zowel woord als geschift
• Jij beschikt over een goed begrip van de technische basisaspecten van gebouwen (computerruimte, airconditioning, chiller-systeem, brandveiligheidssysteem, mechanisch en elektrisch systeem, EMS-systeem) is voordelig
• Jij beschikt over een probleemoplossend vermogen en bent in staat om complexe problemen effectief op te lossen
• Jij kan goed omgaan met en presteren in stressvolle situaties
• Jij kan goed zelfstandig werken
• Niet onbelangrijk: jij bent – samen met jouw collega’s – in staat om 24/7 noodoproepondersteuning te bieden

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit en ook Social Media.

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 66! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 05-03-2018
  • Opleiding: HBO/WO
  • Branche: Zakelijke dienstverlening/ Internationaal
  • Werkweek: 40 uur
  • Vacature Per: 05-03-2018
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door