Naar de inhoud.

Management Assistant voor 36 uur per week, regio Randstad - NIEUW

Profiel

Management Assistant voor 36 uur per week, regio Randstad - NIEUW

Voor één van onze gemeentelijke Partners in de Randstad zijn wij op zoek naar een leuke en vlotte Management Assistant op minimaal mbo 4 niveau. Bij onze Partner heerst een informele 'bedrijfscultuur'. Men is gedreven, innovatief en men wil stappen maken. Kortom: een leuke plek om de komende tijd je energie kwijt te kunnen. Het project is voor minimaal 4 maanden met een optie tot verlenging. Interesse in deze afwisselde job? Mail jouw CV en een korte motivatie naar A2@Assistant2.nl of bel 088 022 23 33.

Functie Omschrijving

Je werkt in een team met fijne en gedreven collega's en hebt samen de wil om ervoor te gaan! Je bent als ondersteuner van nu het eerste aanspreekpunt op de afdeling voor externen en collega's. Je bent hét visitekaartje en straalt dit ook uit. Je bent verantwoordelijk voor de algemene ondersteuning en wordt daar ingezet vanuit de ondersteunerspoule waarin je werkt, waar ondersteuningsbehoefte bestaat. De belangrijkste taken zijn: het beheren van agenda’s, het inplannen van afspraken, het organiseren en voorbereiden van vergaderingen en het notuleren tijdens de vergaderingen en het bewaken en opvolgen van de actiepunten, het verzorgen van de  in- en uitgaande correspondentie, het organiseren van bijeenkomsten en meetings en het meedenken en adviseren over en uitvoeren van veranderingen wanneer je kansen ziet om zaken slimmer en efficiënter te organiseren.

Vereisten

Je bent een ondersteuner van nu op mbo 4 niveau die graag de handen uit de mouwen steekt. Je bent 36 uur per week flexibel beschikbaar (thuiswerken behoort tot de mogelijkheden) en je bent kwaliteit- en servicegericht. Je komt goed tot je recht in een informele werkomgeving en je bent graag het visitekaartje zowel intern als extern. Je houdt van ontwikkelingen en innovatie. Daarnaast ben je flexibel en houd je van afwisseling. Je beschikt over een uitstekende beheersing van het gehele Microsoft Office pakket. Uiteraard ben je integer, assertief en houd je van oplossingsgericht denken. Je Nederlands is vanzelfsprekend uitstekend in zowel woord als geschrift. Herken jij jezelf in het bovenstaande? Mail dan jouw CV naar A2@Assistant2.nl. Een kennismakingsgesprek is dan zo gemaakt. 

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit, Corporate Governance en ook Social Media.

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@Assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 33! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 14-02-2018
  • Opleiding: mbo 4
  • Branche: Gemeentelijke overheid
  • Werkweek: 36 uur
  • Vacature Per: 19-02-2018
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door