Naar de inhoud.

Assistant, regio Zuidwest-Nederland - NIEUW

Profiel

Assistant, regio Zuidwest-Nederland - NIEUW

Voor één van onze Partners in de regio Zuidwest-Nederland, waartoe onder andere Vlaardingen, Schiedam, Hellevoetsluis, Spijkenisse, Rotterdam, Krimpen aan den IJssel en Ridderkerk behoren, zoeken wij een gedreven, administratieve Assistant. Je komt samen te werken met 4 collega’s die een goed gevoel voor humor hebben, direct zijn in hun benadering en samen staan voor één doel: een goed draaiend, gezellig team dat samen een goed resultaat boekt! Het gaat om een project voor minimaal 2 jaar! Interesse? Stuur jouw CV en een korte motivatie naar A2@assistant2.nl!

Functie Omschrijving

Samen met jouw collega’s ben jij verantwoordelijk voor de gang van zaken binnen het team. Onder aansturing jouw teamcoördinator, zorg jij ervoor dat alle gegevens tijdig - en niet te vergeten: juist - in de verschillende systemen ingevoerd worden. Je bewaakt het mailverkeer en signaleert als zaken niet binnen de deadline worden gerealiseerd. Je stelt vragen en laat het kaas niet van jouw brood eten. Je hebt contact met cursisten, bewaakt of er voldoende deelnemers zijn voor de diverse leiderschapstrainingen en signaleert wanneer zaken anders lopen dan is afgesproken. Je helpt je collega´s daar waar nodig en neemt na een bepaalde inwerktijd hen ook zaken uit handen, zoals het boeken van zalen en het inkopen van de trainingen. Jij kan goed in een team werken, maar zelfstandig werken is voor jou ook geen enkel probleem. Met jouw inzet, accurate, proactieve en oplossingsgerichte houding, ga jij bij onze Partner dus écht het verschil maken!

Vereisten

• Jij hebt succesvol een mbo 4 opleiding (administratief of secretarieel) afgerond. Diploma op zak dus!
• Jij hebt zo’n 1 tot 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
• Jij bent 36 uur per week beschikbaar
• Jij beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
• Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in zowel woord als geschrift
• Jij hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling en bent een echt optimist
• Jij bent beleefd, gezellig, flexibel, secuur en stressbestendig
• Jij voelt je thuis in een informele werkomgeving
• Jij hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en gaat pas naar huis als alles écht afgerond is
• Jij hebt ruime ervaring met het MS Office pakket (Excel, Access)

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en de Regiomanager van ons hoofdkantoor over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Jij komt terecht in een warm bad: als jij eenmaal via Assistant2 aan de slag bent, doen wij ons uiterste best jou door te plaatsen naar een vervolgopdracht/project
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit en ook Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 11! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 08-02-2018
  • Opleiding: mbo 4
  • Branche: Gemeentelijke overheid
  • Werkweek: 36 uur
  • Vacature Per: 09-02-2018
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door