Naar de inhoud.

HR Assistant, regio Midden-Nederland - NIEUW

Profiel

HR Assistant, regio Midden-Nederland - NIEUW

Voor één van onze Partners in de regio Midden-Nederland, waartoe onder andere Utrecht, Nieuwegein, Benschop, Middelkoop, Heemstede, Houten, Montfoort en Lopik behoren, zijn wij per direct op zoek naar een Assistant die de afdeling HR gaat ondersteunen. Jij bent een echte duizendpoot, bent leergierig en vindt het leuk om verschillende werkzaamheden te combineren. Het gaat om een project voor de duur van in ieder geval 7 maanden, met kans op verlenging. Interesse? Stuur dan jouw CV en motivatie naar A2@assistant2.nl!

Functie Omschrijving

Bij onze Partner ligt de focus van jouw werkzaamheden op het ondersteunen van de HR afdeling. Zo beheer jij onder andere de agenda van deze afdeling, houd jij je bezig met het opstellen en afhandelen van (vertrouwelijke) correspondentie en archiveer en orden jij personeelsdossiers. Ook houd jij je bezig met het digitaliseren van personele documenten en ondersteun jij bij de organisatie van introductiebijeenkomsten. Jij stelt HR welkomstpakketten samen en verzorgt de in- en uitdiensttreding van stagiaires. Daarnaast actualiseer jij persoonsgegevens in de diverse systemen en plaats jij vacatures. Ook vallen er een aantal facilitaire werkzaamheden onder jouw verantwoordelijkheid: jij verzorgt lunches, reserveert vergaderzalen en bestelt kantoorartikelen en relatiegeschenken etc. Kortom: een zeer veelzijdige functie waar voldoende ruimte is voor jouw eigen inbreng!

Vereisten

• Jij hebt succesvol een mbo opleiding (secretarieel) afgerond. Diploma op zak dus!
• Jij hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
• Jij bent 24 – 28 uur per week beschikbaar. De werktijden zijn flexibel, maar werken op vrijdag is een must
• Jij kan goed werken met het MS Office pakket (Outlook, Word, Excel, PowerPoint), kan goed overweg met computers en maakt softwarepakketten snel eigen
• Jij bent integer, punctueel en accuraat
• Jij hebt gevoel voor humor en werkt graag in een leuke, open en jonge werkomgeving
• Jij bent flexibel en bent – naast de leuke taken – ook bereid om af en toe minder leuke klussen te klaren
• Jij hebt plezier in het helpen van jouw collega’s en trekt graag werkzaamheden naar jou toe waarmee jij anderen kunt ontlasten
• Jij bent representatief. Belangrijk, want jij bent het eerste aanspreekpunt voor zowel jouw collega’s als externe relaties
• Jij beschikt over goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk)

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit en ook Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 44! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 07-02-2018
  • Opleiding: mbo
  • Branche: Grond-, water- en wegenbouw
  • Werkweek: 24 - 28 uur
  • Vacature Per: 07-02-2018
  • Werkervaring: assistant

Stuur Door

Stuur Door