Naar de inhoud.

Ondersteuner / Assistant, regio Zuidwest-Nederland

Profiel

Ondersteuner / Assistant, regio Zuidwest-Nederland

Voor één van onze Partners in de regio Zuidwest-Nederland, waartoe onder andere Hendrik-Ido-Ambacht, Zwijndrecht, Ridderkerk, Koedood en Rhoon behoren, zijn wij op zoek naar een proactieve Ondersteuner / Assistant die de directieleden volledig kan ontzorgen door zaken op eigen initiatief voor te bereiden en als eerste aanspreekpunt te fungeren. Je komt te werken in een commercieel en dynamisch bedrijf met een doe mentaliteit. Met veel afwisselende werkzaamheden en in een collegiale en prettige no-nonsense werkomgeving. De job is voor 38 uur per week en kan bij gebleken geschiktheid uitlopen in een vast dienstverband. Interesse? Mail naar A2@assistant2.nl

Functie Omschrijving

In deze functie ben jij als Ondersteuner van twee directieleden een echte regelneef. Je zorgt voor de planning van de afspraken en bent daarbij in staat om het complexe agendabeheer structureel in goede banen te leiden. De vergaderingen die veelvuldig in de agenda’s voorkomen bereid jij volledig voor en je zorgt tijdens deze vergaderingen ook voor een goede verslaglegging. Je bent het aanspreekpunt voor de internationale en nationale contacten op directieniveau, consultants en andere partijen. Verder ben jij in staat om zowel Nederlandse als Engelse teksten zelfstandig te redigeren en presentaties uit te werken en voor te bereiden in PowerPoint. Uiteraard valt ook de (mail)correspondentie onder jouw verantwoordelijkheden, waarbij jij zelf zoveel mogelijk (voorbereidende) activiteiten uitvoert. Je gaat hier op een proactieve wijze mee om.Uiteraard pak je ook alle overige zaken op die op jouw pad terecht komen. Gevraagd en ongevraagd.

Vereisten

• Jij hebt een hbo werk- en denkniveau met een afgeronde secretariële opleiding!
• Jij hebt minimaal 3 jaar administratieve ervaring opgedaan bij een soortgelijk bedrijf
• Jij beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal uitstekend in zowel woord als geschrift
• Zelfstandig en marktgericht werken is geen probleem voor jou
• Jij beschikt over goede communicatieve vaardigheden
• Je bent scherp, accuraat, discreet, stressbestendig en initiatiefrijk
• Naar de klanten ben je representatief en je werkt met een klant- en resultaatgerichte houding
• Jij hebt een no-nonsense persoonlijkheid en bent in staat om op elk niveau in de organisatie mee te bewegen en bent altijd op zoek naar dingen om te doen en te leren

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en onze Regiomanager over de voortgang van jouw werkzaamheden
• En bij uitstekend functioneren ontvang jij een vaste aanstelling bij onze Partner
• Wij bieden jou bij de start van onze samenwerking direct een op maat (op jouw lijf geschreven) Loopbaan Ontwikkel Traject aan: trainingen waar je direct wat aan hebt, zoals Timemanagement, Assertiviteit en ook Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen.
Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 11! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 08-01-2018
  • Opleiding: hbo
  • Branche: Commerciële internationale dienstverlening
  • Werkweek: 38 uur
  • Vacature Per: 08-01-2018
  • Werkervaring: assistant prof

Stuur Door

Stuur Door