Naar de inhoud.

Office Manager die van aanpakken weet, regio Middenoost-Nederland - NIEUW

Profiel

Office Manager die van aanpakken weet, regio Middenoost-Nederland - NIEUW

Als Office Manager in hart en nieren, barst jij van de energie, ben jij opgewerkt en werk jij graag samen met een mooie en gedreven groep collega’s in een familiebedrijf. Jij zorgt voor overzicht en bent een echte aanpakker. Dat komt goed uit, want voor één van onze Partners in de regio Middenoost-Nederland, waartoe onder andere Kesteren, Opheusden, Elst, Oosterhout en Zetten behoren, zijn wij op zoek naar een Office Manager die van aanpakken weet en ervoor zorgt dat de zaken geregeld worden!

Functie Omschrijving

Jij komt te werken in een succesvol familiebedrijf waar zo’n 40 mensen werkzaam zijn. Als Office Manager ben jij actief als echte duizendpoot. Naast dat jij een kei bent in ondersteunen, zorg jij er ook voor dat operationele HR zaken geregeld worden, ondersteun jij bij de basis vraagstukken op het gebied van ICT, pak jij waar nodig facilitaire zaken op en val jij in bij de receptie als de telefoniste er niet is. Niks is te gek voor en jij krijgt energie van jouw afwisselende werkzaamheden!

Vereisten

• Jij hebt zo’n 1 tot 3 jaar ervaring als Office Manager
• Jij barst van de energie, bent opgewekt en werkt graag samen met gedreven collega’s in een familiebedrijf
• Jij bent 32 uur per week beschikbaar (bepaling vrije dag in overleg met het team)
• Jij bent een échte aanpakker en neemt zelf het initiatief
• Jij bent een duizendpoot en hebt van alle zaken wel een klein beetje verstand
• Jij bent nauwkeurig en let op de kleine dingen. Anders gezegd heb jij dus oog voor detail!

Kennis van de Duitse taal? Dat is een absolute pré!

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en de Regiomanager van ons hoofdkantoor over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Jij komt terecht in een warm bad: als jij eenmaal via Assistant2 aan de slag bent, doen wij ons uiterste best jou door te plaatsen naar een vervolgopdracht/project
• Ook bieden wij voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Daar hechten wij immers een grote waarde aan! Neem alleen al ons LOT (LoopbaanOntwikkelTraject): bij aanname wordt je direct ingedeeld in één van onze trainingen, bijvoorbeeld Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 88! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 07-12-2017
  • Opleiding: mbo+/hbo
  • Branche: Transport en logistiek
  • Werkweek: 32 uur
  • Vacature Per:
  • Werkervaring: assistant prof

Stuur Door

Stuur Door