Naar de inhoud.

Accurate Management Assistant, regio Noord-Holland - NIEUW

Profiel

Accurate Management Assistant, regio Noord-Holland - NIEUW

Ben jij een keiharde werker, sta jij jouw mannetje, ben je ambitieus en van plan om het ver te schoppen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor één van onze internationale Partners – gevestigd in de regio Noord-Holland, waartoe onder andere Weesp, Badhoevedorp, Ouderkerk aan de Amstel en Heemstede behoren, – zoeken wij een accurate en proactieve Management Assistant die wel tegen een stootje kan en klaar is om te knallen!

Functie Omschrijving

Jij komt te werken in een hectische omgeving waar de bomvolle agenda van jouw leidinggevende om het uur wijzigt. Gelukkig is dit niks nieuws voor jou. Jij bent het gewend om te dealen met hectiek en anticipeert goed op veranderingen. Zelfstandig plan jij nieuwe afspraken in en zorg jij ervoor dat jouw leidinggevende zich nergens zorgen om hoeft te maken. Hij weet dat jij hartstikke goed bent in wat jij doet en geeft jou dus ook zijn volle vertrouwen. Diezelfde leidinggevende staat overigens te popelen om nog meer werk uit handen te geven en jij voelt dat aan. Jij neemt zelf het initiatief en pakt waar nodig (en mogelijk) de zaken op. Nog voordat jouw leidinggevende ook maar de kans krijgt om dit aan jou te vragen!

Vereisten

• Jij hebt ruime ervaring als Management Assistant en bent het gewend om in een redelijk ‘platte’ organisatie te werken
• Jij bent opgewekt, enthousiast en positief en hebt geen moeite met het af en toe klaren van ook iets minder uitdagende klussen
• Jij bent flexibel, telt niet de seconden af tot 17:00 uur en vind het niet erg om nog even door te werken als de druk op de ketel écht hoog is
• Omgaan met Microsoft Office kan jij als de beste
• Jij bent nauwkeurig en hebt oog voor detail
• De Engelse taal kent voor jou geen geheimen: jij beschikt over perfecte Engelstalige communicatie skills in zowel woord als geschrift. Ook spreek en schrijf jij foutloos Nederlands
• Jij bent goed in plannen- en organiseren en zorgt vanzelfsprekend voor structuur in de complexe agenda en inbox van jouw leidinggevende
• Jij staat jouw ‘mannetje’ en kan niet alleen heel goed feedback ontvangen, maar ook geven
• Jij bent een echte initiatiefnemer en wacht dus niet af, maar pakt zaken op eigen initiatief aan

Arbeidsvoorwaarden

• Jouw salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner
• Van Assistant2 ontvang jij een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat jij via ons bij onze Partner werkzaam bent
• Regelmatig evalueren jij, onze Partner waar jij werkzaam bent en de Regiomanager van ons hoofdkantoor over de voortgang van jouw werkzaamheden
• Jij komt terecht in een warm bad: als jij eenmaal via Assistant2 aan de slag bent, doen wij ons uiterste best jou door te plaatsen naar een vervolgopdracht/project
• Ook bieden wij voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Daar hechten wij immers een grote waarde aan! Neem alleen al ons LOT (LoopbaanOntwikkelTraject): bij aanname wordt je direct ingedeeld in één van onze trainingen, bijvoorbeeld Social Media

Last, but not least: even voorstellen. Wel zo netjes!
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen. Bij ons kun je op alle niveaus in het vak terecht en meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner. En dat ook nog eens met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%! Meer weten? Check dan onze website: www.assistant2.nl.

Solliciteer / Reageer

Stuur een e-mail – uiteraard met een goede motivatie waarvan wij op het puntje van ons stoel gaan zitten – samen met jouw CV naar A2@assistant2.nl of neem telefonisch contact met ons op via: 088 022 23 22! Reageren in de avond kan uiteraard ook. Wij kijken uit naar jouw reactie!


Solliciteer direct

  • Datum: 29-11-2017
  • Opleiding: mbo/hbo
  • Branche: Zakelijke dienstverlening
  • Werkweek: 37,5 uur
  • Vacature Per:
  • Werkervaring: assistant prof

Stuur Door

Stuur Door