Naar de inhoud.

Initiatief nemende Assistant in de Randstad

Profiel

Initiatief nemende Assistant in de Randstad

Voor een van onze Partners welke gevestigd is in de Randstad waar onder andere Leiden, Wassenaar, Delft, Pijnacker, Zoetermeer, Poeldijk, Den Haag, Leidschendam-Voorburg, Delfgauw, Wateringen, Voorschoten en Stompwijk toe behoren zijn wij op zeer korte termijn op zoek naar een Assistant die voor 37.5 uur per week beschikbaar is. Bij gebleken geschiktheid behoort een aanstelling bij onze Partner tot de mogelijkheden. Je komt te werken op het secretariaat en je werkt voor drie beleidsmedewerkers en de directeur.

Functie Omschrijving

Jij, de Assistant van drie Beleidsmedewerkers, verricht zelfstandig alle secretariële werkzaamheden ter ondersteuning van functionarissen. Je volgt hierbij de hoofdlijnen van dossiers, prioriteiten en acties van direct leidinggevenden. Je organiseert diverse thema bijeenkomsten en neemt de verantwoordelijikheden van de bijkomende administratieve taken, waaronder notulering en agendabeheer. De agendaplanning neem je voor jouw rekening en je regelt afspraken en houdt de agenda up to date. Verder ben je verantwoordelijk voor alle correspondentie, behandel je de binnenkomende telefoontjes en bewaak je eventuele terugbelverzoeken. Je neemt werk uit handen van de direct leidinggevende en voert eventuele ad-hoc taken uit. Je bevordert en onderhoudt harmonieuze werkrelaties en verricht in alle voorkomende gevallen diverse huishoudelijke werkzaamheden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het realiseren van de algemene en specifieke taken die je hebt gekregen en rapporteer je tijdig zaken die van belang zijn voor de uitvoering van de taken. Verder zal je ook vergaderingen (inclusief het opstellen van draaiboeken, agenda's en uitnodigingen) organiseren en kun je tijdens een vergadering ook dienen als coördinator, gastvrouw of notulist.

Vereisten

Als Assistant kan je goed het balans vinden tussen “zelfstandig handelen en daarna rapporteren” en “eerst overleg plegen aan daarna handelen anderzijds”. Je sprokkelt informatie bijeen die nodig is voor taken en formuleert en rapporteert deze taken op een juiste manier bij je leidinggevende. Je kunt goed samenwerken en overleggen met jouw collega's maar als het moet ben je ook zelfstandig een sterke Assistant. Je hebt ervaring met plannen en oganiseren en kunt tijdens vergaderingen notulen maken en uitwerken.Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal en je bent klant-, service- en resultaatgericht. Je hebt een uitstekende luistervaardigheid en kunt goed je prioriteiten stellen. Je bent stressbestendig, initiatiefrijk en hebt goede organisatorische skills. Daarnaast ben je flexibel en ben je bereidt om incidenteel buiten normale kantooruren te werken. Ben jij deze initiatief nemende Assistant met goede uitdrukkingvaardigheden? Dan zijn wij samen met onze Partner op zoek naar jou!

Arbeidsvoorwaarden

Je salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner. Je ontvangt van ons een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat je via Assistant2 bij onze Partner aan de slag bent. Uiteraard evalueren onze Adviseurs regelmatig met jou en onze Partner omtrent de voortgang. Bovendien moet jij je direct verder ontwikkelen. Middels ons LOT (LoopbaanOntwikkelingTraject) word je bij aanname ingedeeld in een van onze cursussen die jou helpen te werken als Assistant van nu die ook klaar is voor morgen! Voor ervaringen van collega Assistants die jou reeds zijn voorgegaan, zie onze site onder nieuws

Juist kandidaten, met een opzegtermijn, worden van harte uitgenodigd om te reageren. Op de beste Assistants wachten wij vanzelfsprekend!!!

Assistant2
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen!
Of het nu gaat om een functie als: Assistent, Assistant, Secretaresse, Personal Assistant, Spin in ’t web, HR Assistant, Marketing Assistant, Assistant Communicatie, Office Manager, Management Assistant, Directie Secretaresse of een andere ondersteunende functie voor op kantoor, je kunt bij ons op alle niveaus in het vak terecht! Meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%!

Solliciteer / Reageer

We kijken uit naar jouw reactie! Stuur je e-mail, met een goede motivatie waarom jij op deze baan solliciteert en waarom jij juist voor Assistant2 wilt werken, samen met je CV naar A2@assistant2.nl. Uiteraard kun je ons ook telefonisch benaderen onder 088 022 23 33 . In de avond reageren kan ook.


Solliciteer direct

  • Datum: 01-12-2017
  • Opleiding: MBO/HBO
  • Branche: Non-Profit
  • Werkweek: 37,5 uur
  • Vacature Per: 24-10-2017
  • Werkervaring: assistant prof

Stuur Door

Stuur Door