Naar de inhoud.

Junior ondersteuner in de Randstad - NIEUW

Profiel

Junior ondersteuner in de Randstad - NIEUW

Assistant2 is in de omgeving van Boskoop, Bodegraven, Alphen aan den Rijn,Zoeterwoude-Rijndijk, Groenendijk, Leiden, Gouda, Waddinxveen, Hazerswoude-Dorp, Nieuwkoop, Woubrugge en Zwammerdam op zoek naar een Junior Ondersteuner die op korte termijn voor 18 uur in de week beschikbaar is. Dit project zal ten minste duren tot eind december 2017 en kan bij wederzijdse tevredenheid verlengd worden. In verband met piekbelasting zoekt onze Partner een startend Assistant die op korte termijn kan beginnen.

Functie Omschrijving

Je komt als ondersteuner voor de afdeling ‘contractmanagement’ te werken. Je gaat meerdere en  verschillende administratieve taken uitvoeren. Ook verricht je administratieve controles van ingediende rekeningen van uitbesteedde zaken. Deze facturen worden altijd in november en december gecontroleerd. Na analyses van de rapporten worden de bevindingen teruggekoppeld aan de contractmanagers. Ook help je mee aan de voorbereidingen van de jaaropgaves. De bevindingen naar aanleiding van de controles, zijn van belang om tijdig bij te kunnen sturen op de afspraken met de uitbesteedde zaken en vormen daarmee een belangrijk onderdeel van de controlecyclus van het contractmanagement. Uiteraard voer je ook alle overige ondersteunende taken uit.

Vereisten

Onze Partner zoekt een Junior Ondersteuner voor het contractbeheer. Je beschikt over een minimaal MBO+ werk- en denkniveau en bent in staat om zelfstandig te werken. Je hebt al enige ervaring met het opstellen van schriftelijke rapportages en met de controle van facturen. Je hebt kennis van Microsoft Office en je hebt een goede beheersing van zowel de Nederlandse als de Engels taal. Verder ben je zeer accuraat en ben je analytisch ingesteld. Ben jij deze Junior die wij zoeken? Mail naar A2@Assistant2.nl als jij denkt dat jij in aanmerking kunt komen. 

Arbeidsvoorwaarden

Je salaris en overige emolumenten zijn conform de regelingen bij onze Partner. Je ontvangt van ons een arbeids-/projectovereenkomst voor de periode dat je via Assistant2 bij onze Partner aan de slag bent. Uiteraard evalueren onze Adviseurs regelmatig met jou en onze Partner omtrent de voortgang. Als je eenmaal via Assistant2 aan de slag bent, ben je voor ons een bekende en doen wij uiteraard ons uiterste best jou door te plaatsen naar een vervolg opdracht/project. Bovendien moet jij je direct verder ontwikkelen. Middels ons LOT (LoopbaanOntwikkelingTraject) word je bij aanname ingedeeld in een van onze trainingen die jou helpen te werken als Assistant van nu die ook klaar is voor morgen! Voor ervaringen van collega Assistants die jou reeds zijn voorgegaan, zie onze site onder nieuws.

Assistant2
Assistant2 plaatst, begeleidt en ontwikkelt Assistants van nu én morgen!
Of het nu gaat om een functie als: Assistent, Assistant, Secretaresse, Personal Assistant, Spin in ’t web, HR Assistant, Marketing Assistant, Assistant Communicatie, Office Manager, Management Assistant, Directie Secretaresse of een andere ondersteunende functie voor op kantoor, je kunt bij ons op alle niveaus in het vak terecht! Meer dan 95% van onze plaatsingen loopt uit in een vast dienstverband bij onze Partner met een slagingspercentage dat hoger ligt dan 98%!

Solliciteer / Reageer

We kijken uit naar jouw reactie! Stuur je e-mail, met een goede motivatie waarom jij op deze baan solliciteert en waarom jij juist voor Assistant2 wilt werken, samen met je CV naar A2@assistant2.nl. Uiteraard kun je ons ook telefonisch benaderen onder 088 022 23 33. In de avond reageren kan ook.


Solliciteer direct

  • Datum: 06-10-2017
  • Opleiding: MBO+
  • Branche: Gemeentelijke overheid
  • Werkweek: 18 uur
  • Vacature Per: 06-10-2017
  • Werkervaring: talent assistant

Stuur Door

Stuur Door