Nieuws voor Assistants
Time Management: the day after!
10 november 2017
De groep enthousiaste deelneemsters van de training Time Management is er klaar voor om de opgedane kennis in de praktijk te gaan brengen. Onderstaand een aantal mooie reacties van de aanwezigen van gisteren.
“Zeer leerzaam!”
“Ik vond de afwisseling tussen het maken van opdrachten en het uitwisselen van ervaringen erg prettig”
“Met de 2-minuten regel kan ik gelijk aan de slag!”
“Zeer informatief, dit kan ik zeker gebruiken in de praktijk!”
“De tips zijn erg nuttig: begin de dag met je tijdvreters!”
“Nee zeggen, hoe doe je dat? Nu beschik ik over strategische oplossingen om situaties aan te pakken!”
Wil jij ook af van het gevoel dat er te weinig uren in een (werk)dag zitten? In het voorjaar van 2018 zal Barbara weer een training Time Management geven. Houd voor de exacte datum onze trainingskalender in de gaten.
Natuurlijk bieden wij ook voldoende andere trainingen aan, zoals bijvoorbeeld onze volgende training 'Presenteren met Zelfvertrouwen' op 23 november aanstaande. Er zijn nog plaatsen beschikbaar, dus meld je snel aan via de onderstaande aanmeldbutton. Klik hier voor ons totale aanbod van trainingen en workshops.
Archief
- Janna vindt haar draai bij één van onze Partners in Eindhoven
- 20 april 2018
- Time2Change – van ‘secretaressedag’ naar ‘AssistantDay’
- 19 april 2018
- Joy in vaste dienst bij één van onze Partners
- 16 april 2018
- Win ook een Fiat 500!
- 11 april 2018
- Happy Birthday 2 You - Happy birthday dear Simone
- 08 april 2018
- Nederland blijkt meer ‘robotproof’
- 05 april 2018
- 5 days after...Training PR Masterclass. 'Veel informatie die enorm relevant is'
- 04 april 2018
- PR Masterclass van start!
- 29 maart 2018
- Even voorstellen ... Astrid
- 28 maart 2018
- Elles vindt haar (bij)baan naast haar studie bij Assistant2
- 23 maart 2018
- Print nog steeds zeer gewaardeerd in PR en comunicatieland
- 20 maart 2018
- 100% match. Reba een vaste aanstelling via A2 bij internationale Partner in Amsterdam
- 19 maart 2018
- Training 'Time Management', 4 days after ... 'Goede training en zeer bruikbaar voor mijn huidige werk.'
- 19 maart 2018
- Fitrah, internationale ervaren Ondersteuner, gestart bij één van onze Partners
- 16 maart 2018
- Training Time Management van start!!
- 15 maart 2018
- Onze ambitieuze Kewita gestart bij één van onze Partners in Zuidwest-Nederland
- 14 maart 2018
- Jennifer aan de slag bij één van onze vaste Partners in Rotterdam!
- 08 maart 2018
- Robot en computer nemen werk over
- 05 maart 2018
- Jamie in vaste dienst bij één van onze Partners in Rotterdam!
- 02 maart 2018
- Elizabeth maakt de stap na 31 jaar bij hetzelfde bedrijf te hebben gewerkt!
- 01 maart 2018
- Digitaal totaal? Niet voor de overheid en niet voor A2!
- 21 februari 2018
- Over great places 2 work gesproken in de regio Noord Holland....
- 18 februari 2018
- Karin gestart bij één van onze Partners in Den Haag!
- 16 februari 2018
- De werkplek van: Louise!
- 10 februari 2018
- Moeite met knopen doorhakken? Deze tips helpen je!
- 07 februari 2018
- Handige to-do list apps!
- 02 februari 2018
- Mariëlle aan de slag bij een van onze internationale Partners in Amsterdam!
- 02 februari 2018
- Laura: onze nieuwe HR support medewerker
- 30 januari 2018
- Larissa in vaste dienst bij één van onze Partners in Den Haag!
- 29 januari 2018
- Jonge vrouw werkt vaker in deeltijd
- 24 januari 2018
- Jouw functie verrijken? Zo doe je dat!
- 19 januari 2018
- Miranda aan de slag vanwege piekbelasting bij één van onze Partners in Rotterdam/Botlek!
- 19 januari 2018
- Samantha direct een vast contract in Dodewaard!
- 15 januari 2018
- Tips om succesvol te kunnen thuiswerken!
- 03 januari 2018
- Vijf tips voor een goede samenwerking!
- 02 januari 2018
- Esther na vijf jaar klaar voor de volgende stap in haar carrière bij één van onze Partners in Zoetermeer!
- 02 januari 2018
- Even checken: hoe klantgericht ben jij?
- 28 december 2017
- Kom in beweging Ondersteuners en denk aan je toekomst
- 16 december 2017
- Last van opstartproblemen op maandag? Dan kun jij deze tips zeker gebruiken.
- 11 december 2017
- Assistant2 in het Financieele Dagblad!
- 08 december 2017
- Louise gestart bij één van onze vaste Partners in Rotterdam!
- 04 december 2017
- Alweer trek? Hierbij inspiratie voor 11 vullende, gezonde en warme lunches (voor op kantoor)!
- 29 november 2017
- Mailetiquette - 5 tips
- 27 november 2017
- Heb jij ook een goede tip voor ons?
- 27 november 2017
- Hoogopgeleiden dominanter op de arbeidsmarkt
- 22 november 2017
- Het succesverhaal van Dominique. Van Assistant naar PMO
- 21 november 2017
- Hoe het 'How 2 colour your winter' event rood kleurde? Check het zelf maar! De foto's.
- 03 november 2017
- We did it together. Team A2 en Anna Nooshin
- 20 oktober 2017
- Anna Nooshin still meets Assistant2...in haar WEEKVLOG
- 18 oktober 2017
- Red is the answer!! 10 jaar Assistant2
- 16 oktober 2017
- KPN Masterclass Assistenten
- 04 oktober 2017