Naar de inhoud.

Nieuws over Assistant2

Training 'Time Management', 4 days after ... 'Goede training en zeer bruikbaar voor mijn huidige werk.'

19 maart 2018

Donderdag 15 maart was het in ons pand aan de Koninginnegracht weer een drukte van jewelste. Een groep van 9 super gemotiveerde Ondersteuners deed mee aan de training Time Management van onze Expert Barbara.

Een leerzame, maar ook zeker een gezellige netwerk dag was het zeker.

Een aantal reacties van de Assistants die aan de training deel hebben deelgenomen:

'We hadden een leuke/gezellige groep en konden veel uitwisselen' - Mariëlle

'Goede training en zeer bruikbaar voor mijn huidige werk' - Ilse

'Naast ontwikkelen ook gezelligheid' - Joy

'Superleuke dag met veel herkenning en opfrissing, bedankt!' - Anke

'Goed geregeld en goed georganiseerd' - Jennifer

'Je krijgt de kans om je ei kwijt te kunnen en te sparren over je ervaring' - Fitrah

9 Enthousiaste Assistants zijn er klaar voor.

Een gezellige chaos, ... waar hard gewerkt wordt ... :-)

Barbara zorgt voor overzicht

Het delen van elkaars ervaringen

Het voorstel rondje, weten wat je aan elkaar hebt en je op je gemak gaan voelen is altijd belangrijk.

De eerstvolgende training die jij kunt volgen is 'PR Masterclass' onder leiding van onze Experts Arianne Beekman en Tamira van Woerden van PR bureau 2Twintig op 29 maart aanstaande. Er zijn nog een aantal plaatsen beschikbaar en VOL = VOL, dus meld je snel aan door op de onderstaande aanmeldbutton te klikken! Meer informatie over deze training vind je hier.

Heb je vragen over de training? Neem gerust contact op via LOT@Assistant2.nl of 088 022 23 99.

Archief

13 maart 2019
Leer op 4 april in Den Haag hoe je Social Media voor je karretje kunt spannen!
21 februari 2019
Van het podium af spetteren? Meld je nu aan voor training/workshop Presenteren met zelfvertrouwen op 25 april a.s.
19 februari 2019
Serieuzere taken in plaats van kopietjes maken en koffie zetten: OUD NIEUWS!
08 februari 2019
Training Assertiviteit.....No, what else?!
03 februari 2019
Assistant2 werkt landelijk dus ook in de Botlek!
28 januari 2019
Kristel over haar deelname aan onze training 'Assertiviteit' in 2018
18 januari 2019
Samen in de keuken tijdens onze Nieuwjaarsmeeting!
05 januari 2019
Zet 'm op HBO klas Windesheim Management Assistant/ Office Management AD!! Ook in 2019.
28 december 2018
Assistant2 werkt landelijk
24 december 2018
Assistant2 wenst jou en jouw naasten hele fijne feestdagen toe!
21 december 2018
Gastles over het beroep 'Assistant' bij Tio / Windesheim in Zwolle!
28 november 2018
Onze Partner KuiperCompagnons over Assistant2
06 november 2018
SNA keurmerk van Assistant2 met een halfjaar verlengd!!
29 oktober 2018
A-TEAM Assistant Michelle aan het woord: "Een half jaar, twee opdrachten en heel wat ervaring verder!"
25 oktober 2018
Nadia over de training Presenteren met zelfvertrouwen
05 oktober 2018
The Day After... Training Corporate Governance geslaagd!
26 september 2018
Office Manager bij Assistant2! Even voorstellen... Joyce
21 september 2018
The day after... Training Assertiviteit was een succes!
07 september 2018
Carrièretijgerinnen, meld je aan!
06 september 2018
A-TEAM ready 2 Goooooooooooooo!
25 mei 2018
Assistant2 en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
25 april 2018
In het NRC: 'secretaresse is verouderd'
19 april 2018
Time2Change – van ‘secretaressedag’ naar ‘AssistantDay’
08 december 2017
Assistant2 in het Financieele Dagblad!
03 november 2017
Hoe het 'How 2 colour your winter' event rood kleurde? Check het zelf maar! De foto's.
20 oktober 2017
We did it together. Team A2 en Anna Nooshin
16 oktober 2017
Red is the answer!! 10 jaar Assistant2
04 oktober 2017
KPN Masterclass Assistenten